17. nov. 2010

Julepakkeønskeliste for Trollmor :-)

Heeeeer er min ønskeliste... snedig... og så billig!!!
Jeg kan ønske jeg.... i bøtter og spann kan jeg ønske.... :)

Og inspirasjonen til denne listen fikk jeg da jeg var inne hos Kvardagsgleder å koseleste litt :) Først og fremst ble jeg vel inspirert fordi de 2 første elementene på hennes liste var noe jeg selv ønsket meg :)


1:



2:
Ja..... og som hun jeg stjal idden fra om å lage ønskeliste så ønsker jeg meg årsabbonement på Boligpluss ELLER  Rom123


3:
En helg alene med Trollfar!
PÅ HOTELL!!!!!

4:

Speilreflekskamera.... og jeg tror jeg har landet på SONY sitt.... for det har autofokus på videoopptak.... og det er litt viktig syns jeg.....

5:
Vakre notatbøker i vintage-stil... men uten pikebarn på seg :) Eller dvs.... med enten gutter på eller ikkenoe folk i det hele tatt liksom..... til nød en voksen dame som skriver... sukk...


6:
Heklet sengeteppe
7:
Penger og/eller gavekort ..... for interiør

8:
Heklede, hvite,  kjøkkengardiner (Ja, jeg elsker heklede saker :))


9:
En gammel speilkommode. Gjerne oppussingsprosjekt :)
10:
Taklampe til spisebordet i industristil


Jada.... jeg kunne ha holdt på i det uendelige... for dette er jo det det er.... en ØNSKEliste.... og som min familie sier:

            "Ønsk i den eine hånda å sjit i den andre
                  så ska du sjå korr du får mæst"

Om et av mine barn som faktisk kan lese leser dette så ønsker jeg meg snille barn.
Om min mann leser dette så har jeg flere alternativer ;)
Om mamma leser dette så er det bare å finne frem heklenåla... jeg kommer til å ønske meg de samme produktene i flere år så det er like greit å starte ;)

Egentlig er jeg sur..... det kom jeg på akkurat nå. Hvorfor får aldri jeg kalender????? hmmmmmmm

Ha deilige dager damer!

Trollmora

PS:
Bilder fra O herrlige Google ;) 

5 kommentarer:

Shus sa...

Kjekt å vere til inspirasjon!! Håper du får alt du ynskjer deg, og meira til!! Ha ein fin kveld. Klems

Anonym sa...

Kjekt med ønskelister, håper du får mye av det du ønsker deg.
Ha en fortsatt fin onsdagskveld.
Klem Mio

Elisabeth, innerst i veien sa...

Den speilkommoden ville uansett blitt vanskelig å pakke inn og henge på julekalenderen....
Veldig praktisk med ønskeliste på bloggen og så har du gjort det enkelt for din familie med et par lenker til forhandlere også. ☺

Huldra sa...

Herlig liste med lekre ønsker. :)

Får du ikke julekalender?? Da synes jeg du må stramme opp din andre halvdel, for er det noen som fortjener kalender må det være deg. Sa til Råtassen i går at vi må ha hver vær Flax kalender til jul, og det var han enig i. Det bør du også synes jeg. ;)

Huldra sa...

Elisabeth daaa...! Det går heeelt fint å få sånne store pakker i kalenderen. Det krever bare en liten lapp, eller aller helst et skattekart over hvor den store gaven står. det finnes bare muligheter vet du. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...