7. nov. 2015

Julegavehandel, blogging og tidsklemma.

Hei folkens....
Long time no see. Altfor lenge siden syns jeg.
Hvordan skal jeg få tid til å legge inn mer blogging i hverdagen tro? Det vet jeg jammen ikke. Så det får bli had hoc nå som før....
Jeg har rukket å ha en sønn i andre klasse og en som går siste året i barnehagen. Min eldste er nå blitt 20 og driver litt dank i utlandet. Jeg tror det blir folk av dem som driver litt dank. Bare de slutter å danke seg litt sånn etterhvert :)

Jeg har åpnet nettbutikk! OOøæææææ noe så skummelt!

Den heter www.sekerdesign.com og der finner du håndlagede smykker og tilbehør. På Facebook-siden Seker Design finner du meg og om det er noe du lurer på eller vil snakke med meg om :)

Det lønner seg å følge med på Facebooksiden eller på Instagram under nicket mitt der @trollmoraa , for jeg kjører giveawayer der innimellom :) Både helt alene og sammen med andre kreative damer :)

Produksjonen av smykker oppsto fordi jeg er gift med en student.... og vi har 2 små barn. Om jeg får til å spe på matbudsjettet med noen hundrelapper innimellom så er jeg svært glad for det! <3 nbsp="" p="">Modellen du ser på bildene er min vakre kusine, Maren :) Hun studerer idrett og er så flink til å komme når jeg vil ha modell :) Hun har ikke sagt at jeg maser en eneste gang.... hehe....



Jeg håper det er bra med deg og at vi snart sees igjen!
Klem fra mæ <3 nbsp="">
post signature

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...