23. aug. 2011

Om å være feit - fra barnemunn :)

Mellomtrollet er jo 3 og jeg elsker den alderen! De begynner å tenke selv og ikke minst SI det de mener :)

Vi ligger i senga en morgen og jeg "klyper han" i magen, peker på navlen hans å spør om "Sjura har hakket hull i magen din"? Vi ler...

Så bretter han opp min nattskjorte og trykker meg på den absolutt ikke stramme/faste/lille/pene magen min...



Så kommer det:

"Mamma har ikke mage" sier han

"Å"? sier jeg "Hva har mamma da?"

Han: "Mamma har en sånn ...... stor en for å kose med å trykke på!!!" :)

Barn får til og med til å si at du er feit uten å såre deg dem :) hihihihi... kosevennen mamma sin :)
post signature

19 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Herlig!!! Selv har jeg figur som den steinfiguren din, og tror at jeg bare må lære å elske meg selv som den jeg er:DDDDD Så den vinteren skal jeg jobbe med å holde meg unna mat jeg ikke tåler, og satse på å sy meg noen kreasjoner, sm kan være koselige og frodige. Den herligste dama jeg vet om er kona i familien Larkins, som gikk på tv for en del år siden. Så frodig, så varm og så vakker:DDDDDD De som skaper syltynne, lyshårete og smellvakre idioler, er jo motebransjen. Som består av menn som liker jenter som ser ut som 15 år gamle gutter............... Klemz Grethe

Røsslyng - Dikt for dagen sa...

Hehe, knallkommentar! Går ikkje an å bli irritert heller, berre sjarmert;)

brudeblogg sa...

Vakker kommentar :)
Mitt barnebarn sa rett ut: Gå! Kor stor mage du har!
Det var jo sant.

Mie fra Mies Mirakler sa...

skjønne unger! glemmer aldri når sønnen min så vakkert sa til meg: åååh mamma, magen din er så myk og god....som en bløtekake! ;D *♥*

Havfruen sa...

Hehe:) Herlige unger som får sagt det:) 3 år er en herlig alder ja. Jeg er mormor til en 3 åring. Sannelig har de egne meninger også:))
Ha en fin ettermiddag, klemmings:)

Tovepia sa...

3 år er en herlig alder, og det er spennende å se at de begynner å få meninger selv;)
Herlig uttalelse, bare barn som kan dette:)
Nyt dagen, klem fra meg;)

Frøken Anker sa...

Det er fra børn og gamle mennesker, man skal høre sandheden

Bustenellik sa...

Det var jo nesten litt koselig sagt, syns jeg :-) Håper våre barn blir like "taktfulle", hihi.

Whitebite sa...

3-åringer er herrrlige!! enig!
fikk noen kommentarer jeg også av gutten min tidligere.. som om " har du baby i magen,eller?" (og den magen er ikke så stor da..)

men man kan jo ikke bli sur!
må bare flire;o)

Hummerogkannarifugl sa...

Herlige barne kommentarer! Heldig du som er inne i småbarnstiden. Nyt den.
Klem Anki

Daisys home sa...

Disse barna...disse barna..:))
Du ble trekt ut som vinner av den lille ekstra premien i Give Awayen min.

Mail meg adr. din så skal jeg få sendt den.
Klem

Guri sa...

He he, søtnosen :)
Bedre det der enn å få: "Mamma, har du beibi i magen din??" ;)
Ha en flott kveld :)
Klæm

Maleriet fargehandel sa...

Hi hi, sel fikk jeg denne fra min tantunge for en del år siden...

"tante, skal bæibi`n din aldri ut den?"

Heidi

Silje Kristin sa...

hihi.. så søt :) Her sier ho på 7 år at mamma har kosemage.. høres mye finere ut enn : magen din er stor/tjukk :P

Bondekona sa...

For endel år siden hadde jeg tatt av ganske mye vekt, og en morgen (da eldstemann var liten),da vi lå og tøyste i senga, san han:
Mamma, før va du så goe å mjuge, men nå e du bare litt sånn harde.
Å goe!

Spiste nok litt mer den dagen..

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, *smelt*. De kan få sagt det.

Bare lille elin sa...

Så herlig! Min spør bare: hvorfor er magen din så myk... :-D

Alexia sa...

hehe, så skjønt....
jeg får også bare spørsmål om jeg skal ha baby...

Osloskånskan sa...

Sønnen til en veninne sa at hun hade den nyyydligste mage; akkurat som en bolledeig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...