23. aug. 2011

Om å være feit - fra barnemunn :)

Mellomtrollet er jo 3 og jeg elsker den alderen! De begynner å tenke selv og ikke minst SI det de mener :)

Vi ligger i senga en morgen og jeg "klyper han" i magen, peker på navlen hans å spør om "Sjura har hakket hull i magen din"? Vi ler...

Så bretter han opp min nattskjorte og trykker meg på den absolutt ikke stramme/faste/lille/pene magen min...



Så kommer det:

"Mamma har ikke mage" sier han

"Å"? sier jeg "Hva har mamma da?"

Han: "Mamma har en sånn ...... stor en for å kose med å trykke på!!!" :)

Barn får til og med til å si at du er feit uten å såre deg dem :) hihihihi... kosevennen mamma sin :)
post signature

19 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Herlig!!! Selv har jeg figur som den steinfiguren din, og tror at jeg bare må lære å elske meg selv som den jeg er:DDDDD Så den vinteren skal jeg jobbe med å holde meg unna mat jeg ikke tåler, og satse på å sy meg noen kreasjoner, sm kan være koselige og frodige. Den herligste dama jeg vet om er kona i familien Larkins, som gikk på tv for en del år siden. Så frodig, så varm og så vakker:DDDDDD De som skaper syltynne, lyshårete og smellvakre idioler, er jo motebransjen. Som består av menn som liker jenter som ser ut som 15 år gamle gutter............... Klemz Grethe

Berre Kristin sa...

Hehe, knallkommentar! Går ikkje an å bli irritert heller, berre sjarmert;)

KKvinneblogger sa...

Vakker kommentar :)
Mitt barnebarn sa rett ut: Gå! Kor stor mage du har!
Det var jo sant.

Mie fra Mies Mirakler sa...

skjønne unger! glemmer aldri når sønnen min så vakkert sa til meg: åååh mamma, magen din er så myk og god....som en bløtekake! ;D *♥*

Havfruen sa...

Hehe:) Herlige unger som får sagt det:) 3 år er en herlig alder ja. Jeg er mormor til en 3 åring. Sannelig har de egne meninger også:))
Ha en fin ettermiddag, klemmings:)

Tovepia sa...

3 år er en herlig alder, og det er spennende å se at de begynner å få meninger selv;)
Herlig uttalelse, bare barn som kan dette:)
Nyt dagen, klem fra meg;)

Frøken Anker sa...

Det er fra børn og gamle mennesker, man skal høre sandheden

Bustenellik sa...

Det var jo nesten litt koselig sagt, syns jeg :-) Håper våre barn blir like "taktfulle", hihi.

Whitebite sa...

3-åringer er herrrlige!! enig!
fikk noen kommentarer jeg også av gutten min tidligere.. som om " har du baby i magen,eller?" (og den magen er ikke så stor da..)

men man kan jo ikke bli sur!
må bare flire;o)

Unknown sa...

Herlige barne kommentarer! Heldig du som er inne i småbarnstiden. Nyt den.
Klem Anki

Daisys home sa...

Disse barna...disse barna..:))
Du ble trekt ut som vinner av den lille ekstra premien i Give Awayen min.

Mail meg adr. din så skal jeg få sendt den.
Klem

Guri sa...

He he, søtnosen :)
Bedre det der enn å få: "Mamma, har du beibi i magen din??" ;)
Ha en flott kveld :)
Klæm

Maleriet fargehandel sa...

Hi hi, sel fikk jeg denne fra min tantunge for en del år siden...

"tante, skal bæibi`n din aldri ut den?"

Heidi

Silje Kristin sa...

hihi.. så søt :) Her sier ho på 7 år at mamma har kosemage.. høres mye finere ut enn : magen din er stor/tjukk :P

Bondekona sa...

For endel år siden hadde jeg tatt av ganske mye vekt, og en morgen (da eldstemann var liten),da vi lå og tøyste i senga, san han:
Mamma, før va du så goe å mjuge, men nå e du bare litt sånn harde.
Å goe!

Spiste nok litt mer den dagen..

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, *smelt*. De kan få sagt det.

Elin sa...

Så herlig! Min spør bare: hvorfor er magen din så myk... :-D

Alexia sa...

hehe, så skjønt....
jeg får også bare spørsmål om jeg skal ha baby...

Osloskånskan sa...

Sønnen til en veninne sa at hun hade den nyyydligste mage; akkurat som en bolledeig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...