23. okt. 2011

Velkommen til min nye blogg :)

Ja... jeg har bestemt meg for å fortsette å bare være Trollmor HER inne... det er jo derfor dere har bestemt dere for å følge meg, sant?

MEN.... jeg har jo entret denne lavkarbohysteriverdenen nå for andre gang i mitt liv og som flere av dere vet så er det årsaker til at jeg MÅ ned i vekt og dermed MÅ jeg også hente inspirasjon og gjerne "sparre" litt med dere der ute..... så... jeg har opprettet en søsterblogg der jeg legger ut inspirasjonsbilder, tanker (etterhvert) og oppskrifter....

Jeg har svart belte i lavkarbo altså, så jeg er INGEN nybegynner :)



Velkommen skal DU være og om du foretrekker å bare fortsette å lese meg her så er du velkommen til det også selvfølgelig....

Akkurat nå tisser jeg nesten på meg for jeg gleder meg sånn til kremmerhuset kommer som nettbutikk til uka!!!!!! gghhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Liker du Kremmerhuset?



post signature

20 kommentarer:

Siven sa...

Masse lykke til!

Selv har jeg ikke nok selvdisiplin til å klare slike dietter.

Tovepia sa...

Jeg har lest meg litt tilbake, og jeg synes du er ei tøffa!! Dette klarer du, vis verden, og jeg beundrer din styrke!! Jeg er også av den formening at klarer du dette uten operasjon, så hadde det vært best...men jeg skjønner og forstår;)
Klemmer fra meg;)

Unknown sa...

Jeg synes du er kjempeflink, og tøff. Jeg klarer visst ikke å henge meg på dietter.
Tusen takk for tipset, om at Kremmerhuset blir nettbutikk.. Det visst jeg ikke, og har en følelse av at lommeboka får svi.....
Ha en flott søndags ettermiddag og kveld
Jeg heier på deg videre utover, og gleder meg til å følge deg videre
Klem Heidi

Pia sa...

Lykke til med lavkarbo. Og nettshopping;)

metanoia sa...

lykke til med lavkarbo-tingen :D
ja det er bare å glede seg vil til kremmerhuset ... har du forresten blitt med på min give away ?

RoseSommer sa...

Har Kremmerhuset 4 minutter unna, inkludert parkeringstid. Farlig, farlig....

Shy sa...

Følger med på den nye bloggen din. Har lagt den til favorittar :)
Har laga Møllerens lavkarbobrød i dag.

Lykkeliten sa...

Heisan!
Med Kremmerhuset i nærmeste by er jeg ikke så såpent på den nettbutikken, men jeg er derimot spent på å følge din nye blogg;-)

Har selv veldig god erfaring med lavkarbo, men har av ulike grunner havnet skikkelig på "sukkerkjøret" igjen, og trenger inspirasjon til å få et bedre kosthold.

Er det ikke merkelig at kroppen "skriker" etter alt det som er usunt for den når man ikke er i form?

Klem Lykkeliten

Hjertedamas blogg sa...

Vi har to kremmerhus her i Moss, og jeg liker de veldig godt:DDDD Jeg har prøvd lavkarbo, men slet med å få i meg nok fett. Jeg er allergisk mot melk, svin, storfe og hvete, så jeg sliter veldig med å holde meg til det jeg tåler. Nå har det kommet laktosefri rømme og fløte, så nå er det håp for meg også. Men i og med at du har svart belte i lavkarbo, he-he, gikk du ned i vekt? Selv om lavkarbo ikke har fått noe særlig godkjenning av norske helsemyndigheter her i Norge, så tror jeg likevell at det har noe for seg. Ikke stappe i seg store mengder, men som et alternativ til den kosten som vanligvis blir anbefalt. Blir spennende å høre hvordan det går med deg fremover. Ellers har jeg sett at noen av bloggene som slå ann er, enten å skulle gifte seg med en fotballsparker, være ung, vakker og trendy, eller skrive et matblogg. så det er ikke så dumt, skjønner du:DDDDD Klemz grethe

Martilie sa...

Masse lykke til med lavkarbo! DU klarer det :)

Du er en av vinnerne i min Giveaway - ta en titt innom hos meg :)

Klem klem

Unknown sa...

Hvis lavkarbo er tingen for deg så blir jeg med i heia gjengen. Det gjelder å finne en kur som passer seg selv. Masse lykke til. KLem Anki

Havfruen sa...

JEg har scrolla meg nedover litt her i min bloggtørke....
Jeg ønsker deg all lykke til!!!! Du er så sta at dette klarer du ja!!!!!
Tvi tvi, jeg heier på deg!!:))))
Klemmer sendes deg:)

salige lavendel sa...

Spennende, jeg vil følge med på begge steder. Det er alltid kjærkomment med nye spennende oppskrifter. Jeg har aldri satt meg inn i lavkarbodietten og har ingen planer om å endre kosthold heller (har hatt et veldig bevisst forhold til mat i allee år og spiser bl.a ikke kjøtt) men snapper mer enn gjerne med meg inspirasjon og oppskrifter. Så jeg gleder meg skikkelig til å lese den andre bloggen din, du er jo så flink til å skrive også! Og så skal jeg rope HEIA HEIA til deg underveis... =)

Hannes favoritter sa...

Masse lykke til! Dette klarer du! Jeg kommer til å titte innom begge bloggene dine! Alltid gøy med nye oppskrifter! Jeg heier på deg!

Klem fra Hanne

Kaoskontroll sa...

Takker og bukker, for jeg trenger den inspirasjonen jeg kan få! :) For jeg er HELT nybegynner på lavkarbo. "Holdt ut" en uke nå... og det går jo bra faktisk. :)

I går stilte jeg og en venninne på sidelinjen (småguttene våre spilte kamper... fotball) med kaffe og lavkarbo- digg. Og det fikk jammen munner å gå på. :) Trodde jeg skulle savne brød, men ikke ennå iallefall. :)

Stå på vennen! Nå skal jeg inn og registrere meg på din nye blogg. :)

Klem

Elin sa...

Gratulerer med ny blogg, den skal kikkes på! Kanskje jeg klarer å fatte dette med lavkarbo jeg også. ;-) Lykke til!

Guri sa...

KREMMERHUSET er digg!!
Lykke til med lavprosjektet ditt ;)
Klæm

Alexia sa...

Elsker Kremmerhuset! Og grattis med ny blogg, skal se på den!

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for det! :)

Klem

gult hus i svingen sa...

Lykke til videre med lavkarbo og håper du går ned i vekt:) Nettshopping er bbra for dem som ikke har Kremmerhuset i sin nærhet:) Vi har jo Kremmerhuset i Trondheim og på Stjørdal:)

Klem fra Trine:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...