18. apr. 2012

Bloggferie, fordi jeg TWITRER.....

Jeg følger rettsaken så mye jeg kan og derfor er alt nedprioritert....

Vi spiste kyllingvinger og pølse i dag liksom... Men jeg TWITRER da :) hihi.... Kommenterer og følger med; kritiserer og koser meg.

Så.... see you after the rettsak! :)

I am following the serious lawsuit in Norway these days; so the blog is a little unloved now... but I am on Twitter :) 

Trollmora!

Min tweet fra i dag som fikk mest oppmerksomhet:

" Inga Bejer Engh er min nye helt!!!!! (Det pleide å være PIPPI)"
post signature

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Såpass...jeg orker ikke følge med denne retttsaken; føler virkelig med de som er direkte berørt, og er dritt lei den oppmerksomheten denne galningen har fått....så håper virkelig jeg slipper å se fjeset hans i media etter rettsaken!!
Kos dæ, du:O))

Elin sa...

Vi venter her. :-)Håper du bare twitrer en ferie og ikke flytter.. ;-)

salige lavendel sa...

Det er litt av et mediasirkus rundt dette nå...Må være veldig opprivende for dem som har mistet sine egne, tror sorgen deres blir dratt ut i lange vonde drag som andre som mister noen slepper i så sterk grad. Blir nok godt for mange når det settes et punkum for denne saken. Men verden er jo full av mennesker med skrudd moral, så det skjer jo egentlig sånne ting stadig vekk. Det hjelper ikke på helhetsbildet i verden at en enkeltperson i Norge kommer bak lås og slå. Vi lever i en utrygg verden! Det var forresten trivelig å titte innom deg igjen, har ikke hatt resurser til å besøke så mange blogger i det siste. Håper du har det bra!

Unknown sa...

Hei hei!
Den mannen har fått nok av min oppmerksomhet, jeg nekter å bruke mer av min tid og mine krefter på han. Leste Vg i dag, det eneste den handlet om var HAN, blir helt kvalm. Tenker da på de stakkars etterlatte og de stakkarene som er berørt. Vi har gitt ett bidrag til gjennoppbygningen av uttøya, som ett lite symbol på vår støtte.
Anki

Cecilie von der Ohe sa...

Jeg følger en del med på rettssaken, men jeg lar den ikke få sluke all min tid og oppmerksomhet. Jeg synes ikke du heller skal bruke for mye hjernekapasitet på den, for det er den ikke verd. Vi venter på deg.

Cecilie

Trollmora sa...

Jeg er uenig med dere i at denne rettsaken ikke fortjener oppmerksomhet, for det syns jeg absolutt at den gjør! Dette er det viktigste som har skjedd rettstaten Norge siden andre verdenskrig og verden kommer ikke til å se likedan ut etter denne rettsaken som den gjorde før.
Den kommer til å endre oss som mennesker, den kommer til å endre hvordan vi ser på verden, den kommer til å sette igang en prosess med å endre lover i dette landet og ellers i verden.... Jo, den fortjener min oppmerksomhet... :)

HAN som person og menneske derimot ; følger jeg med av egeninteresse fordi jeg er skribent og skriver for tiden på en krim-greie :) Har fått mange tips allerede :)

Cecilie von der Ohe sa...

Jeg har tatt din utfordring og skrevet et innlegg om våren 1987. Du finner det øverst på bloggen min.

Cecilie

Alexia sa...

er nok viktig rettsak ja, men orker ikke følge med på den, leser bare overskriftene omtrent. Og håper han ikke blir erklært utilregnelig.

Alexia sa...

er nok viktig rettsak ja, men orker ikke følge med på den, leser bare overskriftene omtrent. Og håper han ikke blir erklært utilregnelig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...