28. apr. 2012

Tiden går ikke, den kommer....

Jeg skrev jo før her om at jeg er inne i en kreativ boble, og det har jeg vært og delvis er, så bloggen blir skadelidende da.
Twitter passer bedre for impulsreaksjoner på samfunnshendelser og lignende.... Kort og fort.
Med bloggen må man liksom sette seg ned å tenke :)



Men jeg har vært kreativ... jeg har laget
2 maleri/bilder
1 strikket genser
1 strikket bukse
1 heklet babyteppe
1 strikket babyjakke (ikke ferdig)
Holder på å strikke en kåpe.
Jeg har sydd en dullion iphone/android mobil-lommer og alle bare POFF forsvant!
Jeg har sydd en vattert "lomme" for Ipad/nettbrett men den likte mannen min så godt at den forlater ikke huset :)

Ja... og sånn går no dagan.

Hva styrer DU på med?
post signature

5 kommentarer:

EllenSand sa...

Det høres ut som du har det fint :)
Jeg har begynt å prøve å få ny sand i sandkassa til guttene. Det er ingen enkel jobb når man bor langt unna sandprodusentene. Men nå håper jeg at jeg snart har det i boks. I mellomtida prøver jeg å fjerne den gamla sanda som er mer gråstein enn sand.
Ellen :)

Whitebite sa...

Skulle jo ønske jeg kunne si det samme da.. at jeg har hekla og strikka og sånt.
Men..

men jo! vi lager grønnsakshage i hagen! og det er jo noe..
Går trått med den blogginga..
Ha en fin lørdag, her er det strålende sooool!

Elin sa...

Loppesesongen er i gang!!

*løper innom, hilser og forsvinner igjen. ;-)*

Kaoskontroll sa...

Absolutt ingenting... og det er deilig det! :) De siste to ukene har jeg bare tenkt på å få alt klart til fest i går (venninne som ble drukket ut). Nå er det overstått... men absolutt ikke noe antiklimaks. :) Deilig fornøyd. Tom i hodet. Tenker jeg skal sette på en film i kveld og fortsette med å tenke på ingenting. Måtte kreativiteten min sove godt noen dager! ;)

Klem

KKvinneblogger sa...

Så fantastisk produktiv du har vært!
Jeg har vært opptatt av å sette huset i stand til bryllupsfeiringen. To-do-listen var uendelig. Men når alt går bra, er det bare moro og gode minner er en skatt. Viser bilder på bloggen min :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...