12. nov. 2015

Destiny-kjede med Hecel-anheng

La meg få presentere mitt siste design.

Både kjedet og anhenget har jeg kalt opp etter mine nydelige nieser.
Maria Destiny og Hecel Louise
Kjedet har jeg kalt "Destiny" etter Maria Destiny <3 nbsp="" p="">Vakker, vilter og en ekte gledesspreder er hun <3 nbsp="" p="">Anhenget "Hecel" er oppkalt etter Hecel Louise.
Vakker, yndig og en veldig flink skolejente.
Begge to er mine tantegull og det skulle bare mangle at ikke de skulle få smykker oppkalt etter seg :)





Begge delene kan selvfølgelig lages i forskjellige fargekombinasjoner. Felles er at de er laget av perler som heter "Superduo", swarovskykrystaler og frøperler størrelse 2 mm. Låsen er magnetisk.


Kanskje en dag skal disse to gå med slike smykker selv? :)

Klæm fra mæ <3 div="" nbsp="">

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...