6. okt. 2010

Takk for denne sesongen kjære hytte :)

Vi har vært å stengt hytta for sesongen.... Lykketrollet, Trollfar og jeg suste oppover på mandag mens Mellomtrollet (vi pendler mellom å kalle han Prinsetrollet og, som nå, Mellomtrollet i takt med trassanfallene.... som seg hør og bør) var i barnehagen....

Utsikten fra hytta.... heldige vi er :)
Vi elsker hytta og området og vi skulle ønske at døgnet hadde flere timer og ikke minst året hadde flere feriedager/langhelger så vi kunne vært der oftere... men i år fikk vi til og med feiret konfirmasjonsmarkering der oppe og samlet hele familien til fest :)


På en flassende benk i hagen.... kan det meste skje :)
Det gir med sjelefred å parkere der, gå ut av bilden og bare snuse inn luften av frihet, natur og deilige dager. Det hender jeg gråter en skvett mens jeg sitter på stubben min bak hytta og ser utover vannet.... men bare av ren glede og ydmykhet..
Stubben min :)
Her liker vi oss alle troll. Både Storetrollet på 15 og småttisene... og oss størstetrollene.

De andre trollene og heksene trives også godt sammen med oss bytroll :)

Til neste år TROR jeg dette panelet blitt hvitt :)

Vi åpner igjen til påske... det er fast tradisjon.... og jeg gleder meg allerede til den deilige kalde uken uten TV :)

I dag får dere bilder uten redigering, da jeg syns de skal få "tale for seg" akkurat slik som de ble tatt :)
Vakkert "ugress" :)


6 kommentarer:

Shy sa...

Ja enig! Det er so vemodig å stenge hytta for vinteren.

Tovepia sa...

Skjønner det er vemodig å stenge hytta. Vi er så heldige å ha ei helårshytte, men den brukes klart mindre på vinteren. Men tida går fort, snart er det påske igjen;)

Kos deg og klem fra meg;)

Berit T sa...

Ja det må være trist å stenge for vinteren. Vi er også så heldige at vi kan bruke vår hele året. Og i fjor feiret vi både jul og nyttår der. Utrolig kjekt.
Nydelig utsikt fra hytta di, og det er slett ikke noe rart at tårene kommer når en får oppleve å sitte nyte dette.
Ha en fin uke videre der du nå er.

Anonym sa...

Det må være trist å stenge for vinteren.
Vi er også så heldige at vi har helårshytte.
Nydelige bilder og området rundt hytten ser helt fantastisk ut.
Tiden går fort til påske.
Ønsker deg en fin torsdag.
Klem fra Mio

VillaVårfrubakken sa...

Skjønner at trollene koser seg der ja, og at det er vemodig å stenge. Vi bruker hytta vår hele året, og det er virkelig lading av batteri å komme ut dit. Ha en gerlig dag...klem fra meg

Hildes Scrappeunivers sa...

Å for et nydelig sted :) Er nok trist å stenge den for vinteren tenker jeg :)

Takk for koselig hilsen. Det er nok bare heder og ære i å få den, men det var veldig morsomt lell!

Ha en fin fin kveld!

Klem fra Hidle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...