30. des. 2013

Takk for det gamle

Jeg har vært en særdeles dårlig blogger igjennom 2013. Ikke har jeg noe forsett om å bli en bedre blogger igjennom 2014 heller, men jeg har et forsett om å bli flinkere til å gjøre ting jeg liker. Sånn for meg selv. Uten at det kommer noen andre til gode enn meg :) Ego-ting der altså...


Dette medfører at jeg nok blir flinkere til å blogge, fordi jeg LIKER det jo :) Så sånn sett må jeg konkludere med at oddsene for at du får se mer av meg her inne i 2014 definitivt går i min favør.... eller din da, om det er slik at du liker å lese meg <3 nbsp="" p="">


Julen kommer og julen går... og vettet består sånn ca. Selv har jeg kommet fram til at det er advent jeg liker MEST.... og julen er avslutningen. Nå har jeg begynt å pakke ned juleting og vil ha rene flater og lyse farger igjen :) Hva med deg? Når pakker du ned julen?

Jeg har mange ting å være takknemlig for fra 2013. Vi har hatt hele spekteret av følelser og hendelser men jeg skal trekke fram en eneste sak som jeg er aller mest takknemlig for:

Jeg har INGEN BARN i bleier!!!!

Kjære Gud, dette er ENORMT! Tusen takk!

Nå kan det bare gå oppover herfra. Velkommen 2014!


post signature

4 kommentarer:

Ivaa sa...

Takk for bloggkontakt og Twitterkontakt i 2013! Og jeg heier på forsettet ditt! <3

Anonym sa...

He he... Det er ikke lite! Jeg kan og glede meg over at jeg ikke har noen som bruker bleier lenger. Nydelig! Til og med barnebarna har sluttet med dem.

Du spør om når vi rydder ut jula. Jeg liker å holde på den til 13. januar, altså 20.dag jul. Syns det er koselig å ha den så lenge som mulig. Men da er det også deilig å få den ut. Syns tida går så fort, og det er så lenge til neste gang.

Trollmora sa...

Takk fine Ingrid :-) og godt nyttår

Trollmora sa...

Du tenker litt som trollfar du altså :-) her er jula pakket ned men treet står å skinner i all sin prakt :-) det er trollfar som er juletresjef serru :-) godt nyttår :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...