24. feb. 2014

Mammaaaaa.... Æ vil ha LEGOOOO!

Vet dere hvor dyrt det er med Lego? Vet dere hvor mye Lego man kan få for pengene som er igjen på slutten av måneden for en studentfamilie? Ikke?

Let me tell you!

Null, niks, nada.....

Eller det var i alle fall det jeg trodde. Så fant jeg Lekmer.no

Etter iherdig leting på nettet havnet jeg som i en slags oase av overkommelige priser... sukk!

Nå fikk jeg lyst til å pusse opp gutterommet, rydde og fylle opp med nytt.

Kjære folk så lite som skal til for å glede en stakkars husmor som akkurat har tømt kontoen for å betale veiavgift, husleie og alt sånt kjedelig... Et lite salg på en lekebutikk var det som skulle til gitt!


Mellomtrollet på 6 ønsker seg Lego Chima for det har nemlig han gutten i barnehagen masse av.

Minstetrollet ønsker seg ville dyr og regnbuer. Bare fordi han er sånn at han elsker slikt.

Jeg ønsker meg lykkelige barn som leker på rommet sitt i fred og fordragelighet så jeg kan sitte på dataen å skrive innlegg om salg!

Trollfar ønsker seg en fornøyd kone. Ja... kan det da bli bedre?

Og alt startet med et lite salg. Harrusett.

Hva skal til for å glede deg akkurat i dag?


5 kommentarer:

Unknown sa...

Åj, så coolt! Masse moro der! :-)

Solskinnet sa...

Wow masse tøft der inne ;)

Trollmora sa...

Jada det er bare å knock yourself out der :-)

Unknown sa...

Hei på du!
Etter flere mislykkede forsøk på å kommentere her igår, så prøver vi igjen i dag hehe.

Lenge siden jeg har besøkt den fine bloggen din, men har hatt så mye annet på tapetet den siste tiden.
Takk for tipset om lekmer.no. Mye kult på den siden. Den skal lagres i favoritter, så enkelt og greit er det :)

Trollmora sa...

Håper ikke flere har problemer med å kommentere altså :-)
Jeg vet nok hvem du er serru Hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...