1. jan. 2011

Nib - nyttårsutfordring

Jeg kaster meg på enda en runde jeg :) Selv om jeg igjen føler at jeg like gjerne kunne latt være... kanskje NIB burde dele opp utofordringene i klasser, så kunne jeg stille i de som er "alternativt begavet" ;) hihi

Her er i alle fall nyttårsbordet i Trollkroken!

Jeg er stor fan av "vi tar det vi har og så er vi kreative" så løperen i midten er aliminiumsfolie. Det har jeg brukt ved mange anledninger på festbord. Jeg var glad for å kunne fjerne alt rødt nå og liker sølv og hvitt til nyttår... og krystall selvfølgelig :) Vi drikker ikke alkohol her i huset, men mozzel er såååå godt i krystallglass :)



Kanskjee kjenner igjen premien jeg f på hennes giveaway? Armbåndet jeg har pyntet stetten på det ene glasset med? :) Glassene kjøpte jeg for 14 år siden på det som den gang var samvirkelaget der jeg bodde :)
Amaryllisen holdt på å takke for seg så jeg knertet de skjønne blomstene av den og satte dem i glassene og egentlig hadde jeg lyst til å ha bare de som pynt for de er så vakre syns jeg :)

En sten med englevinger fra Panduro. Noen julekulehjerter fra noen år tilbake som jeg aldri har brukt på treet men som passer fint til slike dekorasjoner. :) Glitteret fulgte med i en pakke med kuler... jeg bruker ikke sølv på treet så .... da må man bruke det til noe annet :)


Serviettene fikk jeg som ekstrapakke fra Hilde Heimdal (pluss en wallsticker) da jeg bestilte noe småtteri her før jul! :) Dette siste bildet er et sånn "underveis"-bilde :)

I alle fall damer; Et fremgangsrikt nytt år ønsker jeg dere alle! Måtte året gi skjebnen rom til å jobbe fritt og måtte vi alle oppnå den suksessen vi har behov for.

Ha deilige dager! 

6 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Jeg syntes det ser fint ut , ditt nyttårasbord:DDDDDD Tror ikke jeg har noe i denne konkuransen å gjøre, for her dekket vi på med papirtallerken og plastgafler og kniver:DDD Og gaflene var så dårlig, at de bøyde seg, når de så kjøttet de skulle stikkes i:DDDDD Jeg hadde tatt med et glass til vina min, og et krus til morgenkaffen. Ellers så går det i plast. Vi befinner oss på ei campinghytte, uten vann og toalett. Vi må gå noen hundre meter til toalettbygget. Vanligvis bruker vi campingvogna, hvor det er toalett, dusj og dobbeltseng. Men det er litt trøbblete å blåse vannsystemet fri for vann etter bruk. Vi har med fake-pelser og saue-pelser, godt med klær, to laptopper, radio og to bikkjer. Nettet på campen har kollapset, så jeg må bruke Gubbens laptopp, og et nett- pinne, som vi har fått låne. Sola skinner, og det er stille og rolig. Får vell ta med fotoapparat og bikkjer og Gubbe og gå en tur etter på langs fjorden. Håper du får en fin dag:DDD klemz

Hjertedamas blogg sa...

Jeg syntes det ser fint ut , ditt nyttårasbord:DDDDDD Tror ikke jeg har noe i denne konkuransen å gjøre, for her dekket vi på med papirtallerken og plastgafler og kniver:DDD Og gaflene var så dårlig, at de bøyde seg, når de så kjøttet de skulle stikkes i:DDDDD Jeg hadde tatt med et glass til vina min, og et krus til morgenkaffen. Ellers så går det i plast. Vi befinner oss på ei campinghytte, uten vann og toalett. Vi må gå noen hundre meter til toalettbygget. Vanligvis bruker vi campingvogna, hvor det er toalett, dusj og dobbeltseng. Men det er litt trøbblete å blåse vannsystemet fri for vann etter bruk. Vi har med fake-pelser og saue-pelser, godt med klær, to laptopper, radio og to bikkjer. Nettet på campen har kollapset, så jeg må bruke Gubbens laptopp, og et nett- pinne, som vi har fått låne. Sola skinner, og det er stille og rolig. Får vell ta med fotoapparat og bikkjer og Gubbe og gå en tur etter på langs fjorden. Håper du får en fin dag:DDD klemz

Anonym sa...

Nei og nei så lekkert,du er full av fantasi du trollmor. Nydelig bidrag. Lykke til.
Klem:)

Trollmora sa...

ÅÅ hjertedama for en fantastisk stemningsrapport fra gjengen som er ute på tur :) Takk skal du ha! Gleder meg til å se bilder av al og alle du velger å å "ta med" på tur :) hihi

Daisys home sa...

Så utrolig lekkert bord du har pyntet.Litt enig med deg i det du skriver ang. utfordringen.. Og denne gang gidder jeg ikke å legge inn noe bidrag. De gangene det har vært konkurranse er det jo kun de samme stiler som er gjengangere og blir fremhevet.Lite spredning i valg av stilarter her inne,er min mening.
Ønsker deg et riktig Godt nyttår,klem sissel

NIB sa...

Kjempefint bord! Kreativt og flott. Håper du hadde en fin feiring!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...