30. jan. 2011

Lungebetennelse del 2... #"¤##¤%&/)(

Jeg har faktisk vært så sliten i perioder siden jeg fikk 2 tette trollunger at jeg noen ganger, i min fortvilelse, har bedt om å få tilsendt litt sykdom... bare sånn akkurat nok til at jeg faktisk MÅTTE holde senga en dag eller 2... sånn at det kunne være LITT synd i meg og sånn at jeg fikk hvile meg litt....

Min livsfilosofi er faktisk at man skal være forsiktig med å ønske seg noe, for man kan faktisk få det... som for eksempel når men etter tunge perioder går å ønsker seg en partner som er sånn og sånn.... sender et blikk opp til stjernene og bare ber om at den neste må være sånn og sånn og alt det man ønsker seg... og så vet man ikke om alt man GLEMMER å ønske... som for eksempel at h*n må være stabil, ha livsinnsikt og forstå litt mer enn det som står beskrevet i Donaldblad...

Vel; der er jeg nå.. jeg har glemt å ønske.
Ikke om Trollfar altså, for han har vist seg å være som sendt fra himmelen i denne sykdomsperioden. Tenk at jeg har så flink og flott en mann! All ære til han!

Nei.. jeg mener... den gangen jeg ba om LITT sykdom så kunne jeg kanskje konkretisert det litt mer... ? Type... jeg vil ha noe som varer bare i 3 dager og etterpå er jeg frisk og rask igjen? Eller... jeg vil ha noe jeg IKKE smitter ungene mine med? Eller.... Jeg ønsker meg å IKKE bli totalt tappet for energi i flere uker i forbindelse med denne sykdomsperioden?

Men gitt..... det glemte jeg å ønske.....

Som farmor sa:
"Ønsk i den eine handa å sjit i den andre, så kan du sjå hvor det e mest"


En harkende hilsen fra sykesengen fra en som glemte å ønske..... og som det er skrekkelig synd i altså.... sukk

8 kommentarer:

Bergljot sa...

Stakkar, stakkar deg. Ønsker deg god og rask bedring. Hilsen Bergljot, snørrete, blåveiset og febril

Fru Fly * Heidi sa...

Uffda, stakkars!!
Takk for at du har lyst å delta i bloggdugnaden! Selv om du ikke har Facebook, kan du donere ved å maile til S`familien på sssss.lilledesign@gmail.com. Klem fra Heidi

Shy sa...

Huffamei, er du sjuk enno? Du må snart bli bra att no! Ønskjer deg snarleg betring :)

Tovepia sa...

Stakkars trollmor! Godt trollfar kan stelle litt med deg.
Din bestemor var en klok kvinne, og du har tydeligvis arvet hennes gener, humor og realitetsblikk er en god kombinasjon:)
GOD BEDRING. klem fra meg;)

Daisys home sa...

Må le når jeg leser det du skriver, for flink til å skrive ja det er du og det på en humoristisk måte.
Men synd at du skal være så plaget, og lungebetennelse er ikke til å spøke med. at det tar tid å komme seg etter den gjør det også.For her aner jeg hva det er snakk om.Etter at jeg fikk sjøgrens, har jeg vært mye plaget av tilbakvennende lungebetennelser.Har selv slitt i en og en halv uke med influensaen,og det selv om jeg fikk vaksine i høst. så kjenner at det er lite energi igjen i kroppen.
Masse god bedring til deg, klem Sissel

salige lavendel sa...

Stakkars - er du ikke ordentlig frisk enda??!! Dette har jammen vart en stund,og det tar tid å bygge opp igjen energien etter en lungebetennelse også. God bedring videre, håper du snart føler deg god igjen!!!

VillaVårfrubakken sa...

Takk for koselig hilsen på bloggen min. Jeg syns virkelig synd i deg nå...og jeg ønsker deg goood bedring.

Varm klem fra meg, vi blogges

Anonym sa...

Uff, stakkars deg.
Ønsker deg god bedring.
Håper du blir frisk fort.
Stor godbedringsklem fra Mio

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...