10. jan. 2011

Tusen takk alle som er innom :)

Jeg skulle egentlig lage et sånt "skulle ønske dere vet hva dere betyr"-innlegg, men det gidder jeg ikke for jeg er ikek så flink til å skrive sånt uten at det blir enten klisjeaktig eller bare våvet og vulsjært på noe vis da sjø.... så derfor gjør jeg det enkelt..... og takker alle for at dere bruker av deres tid her inne hos meg.


Vit at jeg blir VELDIG glad for hver eneste kommentar jeg får og for hver eneste gang jeg ser at noen har valgt å legge seg til som følger her inne, uten at jeg har gitt bort annet enn mitt skrevne ord! :)

Jeg kommer sterkere tilbake på bloggen ganske snart... men i jula og frem til nå har hverdagen vært fyllt av .... ja... nettopp hverdag og lite/ingen tid har blitt satt av til pc og egendyrking :) Så nå har egoet fått hvile såpass lenge at det snart er på tide å finne det fram kjenner jeg :) hehe...



Narsiss speiler seg og beundrer sitt eget speilbilde i vannet :) Han hadde nok vært blogger om han levde i dag ;) hihi

Jeg leker med ideer om noveller..... men jeg skulle ønske meg å skrive en novelle rundt et tema som DU bestemmer..... Hva ville du lest om?

Trollmorklem!

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Hei på deg, godt du får litt tid til deg selv;)
Det sto noe med rødt..vanskelig å lese..men skal du skrive en novelle?? I så fall, suuupert!!!
Du har sikkert mye stoff å ta av i hverdagen din:O)
Klem fra meg;)

Trollmora sa...

Heia søta :) Jeg byttet til grønn jeg... og da syns affal jeg at det er bedre å lese... eller?

Havfruen sa...

Så du skal skrive novelle? Tøfft og sprekt:)
Ønsker deg lykke til....du kan jo skrive om hu som blåste til havs med hunden på slep, hehe:) Fyh for et vær vi har....
Ha en fin kveld, klemmings:)

Tovepia sa...

Da var det godt synlig:O) Holder på forslaget om trollfamilien, du har beskrevet den før i morsomme ordelag:)

Anonym sa...

Det fikser du supert vettu,flink til å skrive som du er. Jeg liker godt krim og grøss jeg da og self. romantikk.
Klem:)

Anonym sa...

Så spennende med novelle, jeg er jo veldig glad i krim.
Du er jo så flink til å skrive og jeg gleder meg til å lese mer av det du skriver.
Lykke til!
Så kjekt du vil være med på min Give Away.
Lykke til!
Ønsker deg en fin tirsdag.
Klem Mio

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...