22. mai 2011

God søndag!!!!


Design: Trollmor
Kreditt: tutti-design.com

post signature

8 kommentarer:

Trine sa...

Happy søndag! Jeg rekker å skrive dette, mens jeg forter meg med morrakaffen. Så skal det ryddes litt mer. Her skal det feires ikke mindre enn 4 bursdager idag: mannen 42, svigerfar 75, nevø 1 år og jeg som snart fyller 40. Så vi blir storfamilien samlet her hos oss idag. Og jeg elsker det!

Whitebite sa...

fin søndag til deg!
klems☺

Tovepia sa...

Nyt dagen:O)

Vårt lille hjem sa...

God søndag til deg også..
Galskap er bare sunt..hehe..liksom en god latter. Tror de to igrunn går litt hånd i hånd. Og en god latter forlenger livet..hva gjør da litt galskap..noe av det samme kanskje. Du verden så gammel jeg blir da..hehe..

Klem Hege

Shy B sa...

Fin søndag til deg også!

GroLinda sa...

Ønsker deg og dine troll en strålende fin søndag ;o)
Klem fra Gro :o)

brudeblogg sa...

Takk, det samme til deg! :)

Daisys home sa...

Så stilig den redesignen var, som du viste i forrige innlegget:)
Har hatt en avslappende søndag her, med ganske så flott vær også..
Ha ei fin ny uke, Og nyt resten av søndagskvelden :))
klem sissel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...