12. juni 2011

Fra barnemunn.....

Eldstetrollet hadde endel gullkorn da han var liten.



En morgen kommer jeg ned fra loftet og finner han sittende i sofaen uten klær og med furtemunn. Han er 4.5 år.

"Men kjære deg da, hva gjør du her? Hvorfor ser du så sur ut?"

Han ser på meg og svarer:


"Se på meg. Her sitter jeg. Det er kaldt. Jeg er naken. Sulten. Og Mamma`n min bare sover og sover. Ville ikke du vært sur?"

Jo.... jeg ville nok ha vært ganske sur jeg også da altså :) hihi

post signature

bilder fra google.no

26 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Godt sagt!

Klem Lykkeliten

Guri sa...

Ha ha!! Ja sånn kan det være......

Whitebite sa...

haha..herlig.

Tovepia sa...

Stakkars unge:O))..de kan få sagt det:O))

Shy sa...

Ha, ha! Ser han føre meg :)

EllenSand sa...

Ler så tårene triller.
Ellen :D

Elin sa...

hehehe gliser høyt. Herlig!

Vårt lille hjem sa...

He he..dakkar liten. Hadde nok blitt litt sur jeg også ja;)

Eee..vet ikke hva som skjer jeg, men du ligger ikke som følger hos meg. Jeg vil gjerne ha deg der jeg altså..;) Så hjertelig velkommen..må le litt..hehe..

Klem Hege

Siri sa...

Gullungen!

Unknown sa...

Hohoho, DRITBRA! :o)

Glede meg te flærre reisebrev og må eg sei ;o)

Og; den novella di... den traff meg litt for hardt...

Skolelyst sa...

Det er så herlig med ærlige barn. Da vet vi hvor vi har de.
Hvilket bokstavspill har dere på Pc-en? Er imponert over bokstavkunnskapene til 3-åringen din:-)

Vårt lille hjem sa...

Hmm..merkelig..
Men trollmora gir seg ikke så lett hu ser æ ;)...kjempekoselig å få deg som følger..velkommen:)

Ha en fortsatt flott kveld
Klem Hege

ide-puffen sa...

Kjenner igjen den der he he he.
Men må kommentere innlegget under. Hærre min for ei "kopptu" ha ha ha. Ja du snakker om naiv. Morsomt(litt tragikomisk)innlegg.
Fint du stakk innom meg med kommentar.
Kos "søndag"
Klem
Randi

Evelyn sa...

Hei :)

Hehe den var god.. e mange gullkorn som kan komme fra de små.. da er det greit å skrive ned så man har de til de blir eldre...

Ha en fin mandag :)

klem fra Evleyn

Havfruen sa...

hehe:)) HErlig:)
Liker bloggen din:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehe..herleg historie:) Og når eg scrolla nedover dukka det jo opp mange kjekke historier. Du er flink å skrive:))
Håper sola skin på deg idag!
Klem:)

Vårt lille hjem sa...

Ha ha..æ ser dæ..;)

Daisys home sa...

Er det ikke det man sier at det er ifra barna og "fulle folk " man får høre sannheten...:))
Morsomt var det iallefall...
Tror nok jeg har skapt en aldri så liten "storm i et vannglass " her inne med de siste innlegga mine:)
Men jammen på høy tid at noen sier ifra, for dette er ikke rettferdig for noen av de andre medlemmene.
Har vel tråkket noen av de som føler seg "store" på tærne..men det får så være. Den ene av hun som hadde lagt igjen kommentar på innlegget, fikk jeg mail av ,ho hadde måttet slette kommentaren ho hadde skrevet hos meg. Fikk såå mange rasende mail,skrev ho..
Egentlig helt sykt, skulle ikke tru dette kunne dreide seg om uskyldig blogging, når reaksjonen blir som dette.Sjokkert må jeg si at jeg er !
Ha en fin dag,her skal jeg selv på legebesøk ,da formen er bad..
klem

Alexia sa...

hiihi!

er det ikke kjekt å ha blogg- så du husker flere gullkorn?

Ha en fin dag trollmor!

Vårt lille hjem sa...

Hehe..

Merete sa...

Artig, he he
Ha en hjertelig uke med sol og glede:-)

Pia sa...

He he, herlig! Det gjelder å skrive ned sånne gullkorn.

Tove Haugen Klingen sa...

Utrolig bra sagt!!! Fin blogg, ble akkurat følger her nå :)
Klem

VillaVårfrubakken sa...

Herlig sagt, hi, hi. Ha en god dag...klem

Lissie sa...

Hehe! Han blir det noe stort av! :)
Herlig utsagn! :)

Bekka sa...

Så godt skrevet, både morsomt og til ettertanke det der!
Kjempehyggelig at du ville være med på giveaway hos meg :)
Ønsker deg en riktig god helg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...