25. juni 2011

Test av Frutti Smoothie fra Nestle :)

Kjempegode!!!! :):):)

Koselig å åpne skapet når det ser sånn ut :) 

Denne testen kom virkelig sendt i grevens tid fordi Lykketrollet fikk en periode med megamageproblem og kunne ikke drikke melkeprodukter av noe slag.... så resultatet var at vi måtte kjøpe inn egne Fruttipakker å gi bort til venner fordi Lykketrollet drakk opp alle vi fikk tilsendt og egentlig SKULLE dele :) 

Men i alle fall... testinga her har resultert i at Lykketrollet er avhengig! 

Når det nå viser seg at Lykketrollet har eggallergi så var det jo perfekt å bli introdusert til dette produktet. 

Det eneste aberet med smoothien er at den er litt tykk...... så vi (og egentlig de fleste som prøvde den hos oss) tynnet den bittelitt ut med vann. 

Og ellers så har heller ikke Nestle klart å komme opp med en drikke-kartong som ikke er morro å klemme på så det spruter utover alt og alle.... hvem skal finne på den drikkekartongen da????

Alt i alt: Veldig fornøyd! 
Verdt å prøve! 


Vil du BUZZE nye produkter som jeg gjør? Klikk her og registrer deg, enklere blir det ikke :)
post signature

1 kommentar:

SURRESILJE sa...

Kan du komme og rydde skapet mitt? Så forresten at vi har like gamle barn. 2010 og 2008-barna ihvertfall. Det er de to jeg har da, så du ligger et hestehode foran. Jeg er jaggu ikke sikker på om jeg går inn for å ta det igjen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...