30. juni 2011

Gratulerer med 16års dagen din min elskede sønn!

16 år.... jeg klarer ikke å fatte det! For 16 år siden og etter 3 døgn i fødsel ble du født. Svak var du og svak var jeg etter påkjenningen men du er den ene personen som forandret mitt liv for evig og alltid. Det var du som forandret meg fra pike til kvinne. Fra bare meg til mamma. Fra bekymringsløs væren til bekymringsfull, søvnløs og lattermild hverdag.


Nå er du så stor at du er ute om natta og bestemmer selv hva du liker og ikke liker, hva du vil være med på og hva du ikke vil være med på. Og jeg er så skrekkelig, fantastisk stolt av deg!

Du tar avstand fra rusmidler av alle slag, inkludert alkohol og tobakk. Dette gjør at du kan få slakkere tøyler enn mange andre. Fordi du er gitt frihet under ansvar. Og det ansvaret tar du og bærer du som en prins :)


Gratulerer så mye mye med 16års dagen....! Mamma elsker deg subtrillionfillionkastakstanilion masse!!!!
post signature

8 kommentarer:

Hannemor sa...

Åå...gratulerer så mye med dagen..og vet du hva, min førstefødte er 11 i dag.

Klemme-klem fra en annen sentimental mamma

Whitebite sa...

gratulerer med sønnen! jeg har også en 16-åring i hus. Og for en fryyyyd.
(kremt..) ha en strålende dag!

Siri sa...

Gratulerer til den flotte sønnen og den flotte mammaen :-)

Fie`s hverdag sa...

Tror nesten han har blitt litt lik mamman sin jeg...:o)
Gratulerer så masse, og så ønsker jeg deg en fin fin ferie :o)

Lykkeliten sa...

Gratulerer med sønnen!
Her har eldstemann fått førerkort idag ;-)

Klem Lykkeliten

Guri sa...

Gratulerer med den flotte sønnen :))

Alexia sa...

gratulerer- skjønner godt du er stolt!

Bondekona sa...

Gratulerer så mye!
til både deg og sønnen.
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...