6. juni 2011

Kjøkken.... ikke ferdig men fint læll :)

Jeg er sint på kjøkkenmonteringsmannen som har ødelagt kjøkkenet mitt... eller.. han har jo ikke ødelagt det, men det kjennes sånn ut.

Nå må vi vente da, både på svar fra kjøkkenleverandøren og på at han helligdagsmontøren skal komme å gjøre ferdig jobben sin og likeså gjøre opp for seg....

I mellomtiden må vi gå å se på det tullete arbeidet han har gjort for oss ...
Er jeg rar som reagerer sånn på grunn av dette? Jeg syns dette er en "Big deal" jeg faktisk... det er mange tusen og mye slit som ligger bak å legge seg opp penger til et nytt kjøkken og så kommer noen å besudler det... i alle fall er det sånn det føles.



Sukk...ja ja... jeg koser meg i alle fall med det som er bra... og det er jo litt positivt :) Snart ferdig med å lage kaffebar nå... bilder kommer :)

post signature

9 kommentarer:

Bustenellik sa...

Jo, han har da virkelig ødelagt kjøkkenet deres! Man kan da virkelig forlange mer av en som utgir seg for å være profesjonell. Spør du meg, burde dere fått hele monteringa gratis, for makan til slurveri da gitt! Håper det løser seg for dere innen ikke altfor lang tid :-)

Green Gate og Loppis så jo ut osm om de var fra samme produsent :-) Så morsomt at du har klart å finne to så like ting, likevel så fjernt fra hverandre :-)

Håper dagen blir god :-)

Whitebite sa...

Overhodet ikke rar.
Jeg hadde k l i k k a!!!
så hadde jeg banka ham opp, og stengt ham inne i krypkjelleren.

Anyway..fint det du viser av kjøkkenet!

Siri sa...

Synes du virkelig har fått det fint.
OG - det ER en big deal. Hadde vært kjempelei meg og definitivt forlangt det skulle gjøres noe med. Fikse, ikke betale - fikse - jeg hadde blitt gæern av å gå og se på det.
Fine kjøkkenet fortjener ikke sånt.

Bird on a wire sa...

Nei, fy flate. Kjenner at jeg blir sinna på dine vegne. Godt nok har jeg satt opp en del kjøkken i min tid, jeg er verken proff eller noe som helst men det der skulle jeg søren meg ha klart bedre.

KKvinneblogger sa...

Det er utrolig irriterende med slurvete, udugelige håndverkere!
Da vi pusset opp badet, opplevde vi at de monterte klosset og servant slik at det ble for trangt mellom dem. Det gikk rett og slett ikke an å gå på do!
Det er lov å tenke selv om man er håndverker!
Bra du greier å glede deg over det som er bra :)

VillaVårfrubakken sa...

Enig dette får man bli sint av. Har håndtverkere hjemme selv, kjenner at jeg blir nervøs nå. Bør vi danne en forening?
Uansett, det blir nok fint, ser slik ut iallefall....klemklem

Unknown sa...

Jeg synes absolutt han har ødelagt hos dere. jeg hadde også fått helt "spader", av slik behandling, av noe som skal være en håndtverker.
Stå på deres, Dette må rettes opp i med nytt, og repareres...
Sender deg en klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg er totalt enig med deg, den jobben som er gjort er helt usannsynlig dårlig! Dette er _IKKE_ en fagmann i det hele tatt, fy flate, hadde noen gjort noe sånt med mitt nye kjøkken hadde jeg klikka i vinkel!!! Hadde ikke betalt en krone for det hærverket der, det er helt sikkert... Du må bare stå på krava! *♥*

Elin sa...

Ikke ødelagt det?? Det har han vel i aller høyeste grad! Slask kaller vi det her.

Lykke til med å få noen til å ordne det kjapt og med å få erstatning. Så kjett!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...