7. juni 2011

Kaffebar på kjøkkenet?

I dag skulle han kjøkkenmonteringstullebukken komme.... å gjøre opp skadene han har kreert.... så min eksamenslesende mann som ideellt sett skulle ha vært på biblioteket og jeg som ideellt sett skulle ha vært på sykehuset hos min nyopererte venninde; vi satt hjemme å ventet.

Han kom ikke.

Jeg er forbanna.

Så jeg lager meg en kaffebar på kjøkkenet. Ja, tenk det syns jeg alle damer skal ha.


Og der syns jeg at damer bør lage seg hyller av eskene som mosen kom i som man lager juledekorasjoner av..... fra plantasjen. Og da syns jeg at damer kan, om de vil, tapetsere veggen på disse boksene med PIP-tapeter... om de vil. For da blir de fine syns jeg... og sikker mange andre damer også... eller ikke :)


Jeg syns at damer burde pynte disse fantastiske hyllene sine med sine skjønne PIP-kopper, om det haver seg så at damer har dem... og om ikke kan andre kopper fungere like godt... uten at jeg er helt sikker på akkurat det :)


2 gamle figurer bør få bo i hyllene syns jeg.... og sitte i gyngestolene sine å se koselige ut. Åh... de minner meg så veldig om farmor :) De sto på kjøkkenet hennes :)

Det er jo nesten ikke grenser for hvor mange blogginnlegg et kjøkken kan få heller da..... Du snakke meg om galskap! :)

Er dere lei?
I en kaffebar på kjøkkenet som damer kan lage seg så syns jeg at man kan ha det litt rotete til alt er sånn ca ferdig egentlig. Helt uavhengig av tid sånn egentlig. Rot kjenner intet ur (gammelt jungelbrøl)

Men når det blir ferdig .... OM det blir ferdig... se da... DA skal jeg vise fram alt en gang til og da kan det faktisk hende at damer ikke orker å lese Trollmors blogg mer, for Trollmor kan bare å repetere seg selv.... Men .... FWIW (For what its worth)... Det er den kjøkkenmonteringsparodienavenmann sin feil!!!!! Tror forresten alt er hans feil jeg... sånn rent generellt. Nå vet jeg hvem jeg skal skylde på fremover... uansett... Ubehøvlet og med frihånd!

UUrrgghhh!
post signature

7 kommentarer:

Bustenellik sa...

Kaffebar er et must :D Og for en flott kaffebar du har laget. Julemosen er jo verdt å kjøpe bare for kassenes skyld ;-) Og når den "håndverkeren" en gang kommer, får dere holde godt på ham - torturere og sånn ;-)

Synnøve sa...

Hei på deg:)
Jeg har vært så forbannet på den derre kjøkkenmannen,at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort!!!!
Det går rett og slett ikke an og gjøre så dårlig arbeid!!Han har skullet hatt sparken og dere har skullet fått nytt kjøkken umidelbart!!
Uff kjenner jeg blir litt revet med,hehe:)

Kaffebar er noe alle skullet hatt,særlig med pipkopper:))

Lykke til med kjøkkenet!!
Klem Synnøve

Whitebite sa...

D U S T

Whitebite sa...

ja, ikke du da. Men you know who.

Men hva med å låse ham ut av krypkjelleren snart? eller hadde du glemt at du har kastet ham ned dit?

Kul pipkaffebarhylle.

Sjuskeline sa...

Kjære deg! Makan til idiotisk, kunnskapsløs, inkompetent, frekk og udugelig DUST!!!!

Hvis ikke han og/eller leverandør ordner opp, bør du kontakte TV2 hjelper deg, eller noe....

Kul kaffebar, hever kvaliteten mange, mange hakk! Antagelig det mest velmonterte du har på kjøkkenet ditt :-)

Lykke til og stoor klem :-)

Shy sa...

Det er typisk handtverkar det!!!
Klart du skal unne deg både hylle, koppar og kaffi :)

Huldra sa...

Jeg er veldig og mer enn gjerne med på en så hyggelig kaffebar, -selv om du sikkert må sette skylapper for øynene mine og lapp for munnen. du skjønner det at jeg begynner å bli litt sint på han der parodien deres jeg også. Kunne risikert å verbaldengt han litt, og om ikke det holder, hadde jeg røsket av en tilskjært list (bah, humbug) og deng`n litt til.

Kaffe? Ja takk.
Fine hyllene og stemningen sin. :)

Ps: Hvor er det jeg skulle fjerne..?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...