18. juni 2011

Danke schön,bitte schön, sandnessjøn og mosjøn! Om dårlig service!

Jeg har vært uten nett i noen dager på grunn av en feil hos Canal Digital.... og jeg kan si med hånden på hjertet at Kundeservicen hos Canal Digital suger! BIG TIME!

BLÆH!


Jeg kan nevne i fleng, isolerte setninger som: 

"Men jeg er da ingen tekniker, så det kan jeg ikke svare på!" 

"Ja jeg ser jo at naboene dine har samme feil som du så............................................." 

"Eh.... joa...... eller..... hm? hva sa du?" 

"Når lampene lyser tror jeg at det er et godt tegn altså!" 

"Ja men...... den feilen i byen din er da rettet den så du skal ha nett du!" 

Hva i all verden har skjedd med kompetente, flinke, dyktige, ansvarsbevisste kundebehandlere? Har alle begynt å jobbe i NAV? (jada.... det var en vits.... for er det noen som er verre enn Canal Digital så er det NAV) men hvor er de? Uføre og arbeidsledige? De ble overflødige ved siste innsparing? 

Guuuuuud jeg er så pisse lei av dårlig service!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


post signature
alle bildene lånt fra Hr Google

17 kommentarer:

Bente sa...

Ta et dypt drag med luft ..helt ned i magen..og bytt internettleverandør!
God helg..

Shy sa...

Huff ja!Eg hadde blitt like sint!
Vi fekk iallefall god service med Telenor når vi var utan nett. Men dei kan vel ikkje våge anna i desse tider!

KKvinneblogger sa...

Unnskyld at jeg ler litt, men jeg kjenner meg sånn igjen!
Det er deilig med andre som også blir utålmodige og synger ut mot denne gjengen udugelige mennesker som av en eller annen uforståelig grunn lar seg ansette i såkalte sørvisyrker!
Og takk for illustrerende bilder midt i blinken!

Unknown sa...

Når vi skulle velge leverandør spurte vi rundt en god del før vi bestemte oss og det ble ikke Canal Digital! Ikke en av de som hadde prøvd eller vært kunde hos de over tid hadde et godt ord å si om deres kundeservice, dessverre:-(
Jeg ville ha byttet så fort som mulig og jeg kan for min egen del anbefale Viasat pga nettopp deres gode kundeservice!Der skjer det ting (positive) mens du snakker med de på telefonen.

Håper du får en fin dag og at pulsen har senket seg noen hakk!

Klem fra Grete

Tovepia sa...

Du må itj snakk!!...enda godt du kom fram i tlf:O)

Whitebite sa...

Vi har også canal digital.. men ikke probløemer enda -heldigvis, må jeg etter å ha lest dette, fastlå.

Men! Vi bruker noe som heter Nextgentel for å få inn internett, og dem er det ikke mulig å få tak i en gang når de er noe!!!

Det er ALTFOR mye dårlig kundeservice rundt omkring, og ALTFOR få som tør å gi beskjed!!

Jeg klager skriftlig til instansens sjefer jeg, dersom jeg føler meg dårlig behandlet!

Elin sa...

Kjære vene..jeg kjente igjen flere av setningene etter mine samtaler med dem.. Bortsett fra at : jammen den feilen i BYGDA di er rettet den... I steden for byen.

Sitter nå og undrer: Det KAN da ikke være sånn at de har slike standardsvar å gi folk?!?!

Bondekona sa...

Ja, vet du.
Dårlig service er absolutt siste sort.
Når det sitter hjernedøde personer uten kunnskap og empati hvor det skulle sitte fagfolk...!?
Åhr..!

Sjuskeline sa...

Nå har vi prøvd telenor, nextgentel og canal Digital, med samme bedrøvelige resultat som deg...... Fiberoptikk har enn så lenge fungert feilfrit BANK I BORDET! men alle levereandører er kun opptatt av å få kloa i pengene dine, og de driter i service......

Vet ikke andre løsninger enn væpna revolusjon :-D

Lykke til!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nydelige illustrasjoner! Nei, sånt er utrolig frustrerende.

Ang. spm. om følger. Jeg tror du ligger som "Trollmor" med et annet bilde (sort/hvit tegning) i profilen hos meg....Det er vel deg?

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei igjen du, hvilken liste med problemer snakker du om? Bloggrollen på bloggen må du vedlikeholde selv, de bloggene du følger kommer ikke automatisk der. Eller er det "Leseliste" i "Oversikt" du mener? Da er det merkeligere, for der synes siste innlegg til alle bloggene du følger...

Ja ja, skal ikke være lett. ☺ Ha en fortsatt fin søndag - med nett!

Huldra sa...

Service? Hva i alle dager er det..? Fremmedord i disse dager..

Nekter å gi slipp på ordrebekreftelsen. Jeg har ennå ikke mottat en russisk eller annet språklig kommentar med reklame eller pengespørsmål, og det ser jeg svært mange uten bekreftelsen får. Holder derfor godt på den, for da slipper jeg forhåpentligvis det verste krøllet på siden min.

PS: Det er salg i alle kategorier om dagen, så det behøver ikke ha noe med størrelser å gjøre.. ;)

Hegemor sa...

Du skriver godt :-) God service synes jeg man må lete lenge etter de fleste steder....

uansett: ta deg gjerne en titt innom bloggen min. Der er det gi-bort på gang :-)

Hege

Helgemamma sa...

Nå har ikke jeg canal digital, men en gang fikk jeg en purring på sms fra dem...med varsel om at abonementet ville bli stengt om jeg ikke betalte.. Dette skjedde faktisk et par ganger, SÅ jeg ringte til slutt, for å si at de må ha sendt meldingen til feil person..De var meget lite villige til å finne ut hvem det var som SKULLE hatt den..og stilte seg helt uforstående til hvorfor jeg gadd å ringe dem.....Det var da samme for meg om noen andre ville få stengt abonementet sitt, og ærlig talt brydde ikke hun jeg snakket med seg så mye om det heller......
Så det er kanskje en sånn kundebehandlingspolicy de har der...? Bare betal, og ikke bry oss utenom det....

Elin | Draumesidene sa...

Du skulle ha vore med meg på konsert i kveld, ser eg :) Eg var rimeleg hissig før i dag, no er eg ganske roleg. Med tårer i augne... Sånne gode tårer altså. Tusen takk for alle oppmuntrande ord du legg att inne hos meg!

Største klemmen!
E

Hegemor sa...

Hei igjen. Finner deg ikke på følgelisten min, så da stemmer det nok at du har litt trøbbel. Gir deg tre lodd likevel, jeg :-)

Frøken Anker sa...

UH... en vred troldemor!!!
Når teknikken ikke fungerer, så er jeg også håbløs forladt. Det skal bare virke!

Godt det fungerer igen :-)

Hav en skøn ny uge

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...