29. mai 2012

BRIPNEY SPEIS!

Jeg digger å se TVserier på nett. Da får jeg se så mange episoder når jeg vil og hvor ofte jeg vil og så lenge jeg vil. Så... jeg har sett alt som er laget nå av Grey`s Anathomy, Hawthorne, Army Wives og ikke minst Privat Praksis. Og det er denne siste jeg skal blogge litt om :)



Sånn rent sett bort fra at jeg ikke KAN FOOORDRRAAAAA sesongavslutningen på sesong 5 har jeg slitt med å plassere hu derre Charlotte liksom... jeg har tenkt... kjenner jeg henne? Utelukket..... videre; ligner hun på noe jeg kjenner? Tja... men nei.... så.... ligner hun på en annen kjendis????

Og altså... ungene har dilla på sin storebror på 17, som igjen hadde dilla på en sang da han var like gammel som mellomtrollet, altså nesten 4... "Baby one more time" med BRIPPNEI SPEIS! Og det var i vår daglige "gamle og nye hitter på youtube"-runde jeg så det......


Say whaaaat??????

Og de har samme faktene med å kaste håret bak når de snakker, den kneisen du vet.

Her har jeg nok helt sikkert truffet en nerve altså.. skal sporenstreks sende dette videre til Hållyvudd!
jjjpost signature

3 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Hehe dødsbra observert da;) Og ja, ganske like!

Elisabeth, innerst i veien sa...

ha ha ha. Ikke at jeg helt ser det så så sterkt som deg, men send en mail til USA du. han Perez som driver det sladrestedet er sikkert interessert. ;-)

Trollmora sa...

hahaha... godt poeng Elisabeth! Perez! *ler*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...