4. feb. 2011

Giveaway hos Trollmora! **og en avsløring**

Ja nå er det tid for min aller første GIVEAWAY!!!!!


Bildet er laget på funphotobox.com
Og "endelig" en delvis avsløring av meg :) Ja, bildet over er ansiktet mitt, men resten er manipulert, så inntrykket er nok noe annerledes enn det jeg fremstår som hihi :)

Årsaken til Giveawayen er at jeg har fått 51 følgere! WOW... og så jeg som for et halvt år siden ikke trodde NOEN i det hele tatt kom til å lese bloggen min! Tusen takk til alle dere som er med å hole liv i både meg og bloggen :)

Reglene er:

1 lodd om du er eller blir følger
2 lodd om du er følger pluss har meg på bloggrollen din
3 lodd om du er følger, bloggrollen og kommenterer her under
5 lodd om du gjør alt over PLUSS linker til Giveawayen med bildet over! 

Alternativ loddtankegang er: 1 lodd per setning over. Altså... du vil BARE kommentere, så gir det 1 lodd. Men det eneste som kan gi 5 lodd er siste setning over... :)

Premier:
1 Nostalgisk pakke:

2 meter nydelig blonde kjøpt i England
1 pynte-sten med englevinge

Så blir det en retropakke som ser sånn ut:


1 stykke med retro-stoff
1 stk wallsticker med ugler og gren
Fotpleiesett med scrub og lotion (Retro det sjø... visste du ikke det? hihi)

Og så blir det en Trollmorpakke som er en liten overraskelse/trøstepremie :)

Blir spennende å se om det blir noen som melder seg på gitt! Litt sånn.... nervepirrende :) hihi

Trekning blir på min bursdag! 22.2 !! :)

PS: Ikke glem å skriv hvor mange lodd du tar!!!! :)

68 kommentarer:

MammaMy sa...

Påmeldt! Så spennande. Og for eit vakkert bilde. Det blir vel cirka 3 lodd det. God helg! :)

salige lavendel sa...

Så spennende!! Jeg blir gjerne med hvis jeg får =) Koselig avsløring av ansiktet ditt også, hihi.Håper også at du er i bedre form nå???

Shy sa...

Hei! No har Trollmora våkna. Blå auge har ho også :)
Det skulle bli 5 lodd på meg.

salige lavendel sa...

Ja, det glemte jeg. Er følger men har ikke synlig bloggroll på bloggen min, så det blir vel bare ett lodd på meg da tror jeg. God bedring videre, nå fortjener du snart å være kvitt alt sammen!!

Trollmora sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Trollmora sa...

blir 2 da søte :) en for følger og en for kommentar :)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Såklart jeg er med! Ble litt skuffa nå siden jeg trodde jeg skulle vinne bling-bling brillene på bildet!!! ;D hehe, neeeida. ;)

Klinker til med 5 lodd! Tvi tvi! *♥*

Unknown sa...

Næmmen, så spenande!
Og hvilket flott bilde av smukke deg da! :o)

5 lodd her, intet mindre, og de beste ønsker for ei storveis helg te deg og dine :o)

Unknown sa...

Je tæk 5 i ein gong je ;-D

Følger er jeg,linke skal jeg med en gang jeg har trykket meg ferdig her, kommentar kommer NÅ og jeg har deg på rollen min for leeenge siden;-D

Godt å se at du begynner å bli i bedre form og føler du deg som bildet så er jo det nærmere en million da ;-D
Ha en fortreffelig kveld!

Klemmer fra Grete

Dilli sa...

Spanande! Spanande! Mystisk giveaway.. 3 lodd til meg :)

Anonym sa...

Hei.
Gratulerer med så mange følgere,så spennende med give away da. Tar 5 lodd jeg,tusen takk,men linkingen tar jeg litt senere,fikk det ikke til akkurat nå. Herlig å se bilde av deg,så vakker.
God helg.
Klem fra Mette.

Villa von Krogh sa...

De kan sikkert sende. :) Bare ring de i morgen du. :)

GOD helg! Klem Anine

Siv Toril sa...

Hei! Takk for koselig melding hos meg! Har lagt meg til som følger:) Spennende med giweaway! 3 lodd på meg:) Ønsker deg en god helg! Klem

SURRESILJE sa...

3 lodd takk! Gratulerer med å runde 50, det er stas!

Shus sa...

Eg er stolt følgar og tar heile 5 lodd hos deg!!

Stor klem frå Solveig

Tovepia sa...

Så spennende både bilde og gibort!! Klart jeg er med, og jeg skjønner godt du har fått så mange følgere! Jeg tar 3 lodd og ønsker deg ei riktig god helg!! klem fra meg;)

Anonym sa...

Hei igjen. :)
Det går ikke an å lagre bilde ditt med den tullete data`n min så jeg får ikke linka desverre. Prøver igjen i morgen.
Klem.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Spent på hva for noe trollete du finner på som premie. ☺

2 lodd til meg, takk.

Og ja, maten på det hotellet var suveren!

Trine sa...

Kult bilde.
Så spennende med "ukjent" premie.
Tar 5 lodd jeg:)

Trollmor sa...

Hei! Vi heter jo nesten det samme, så jeg må jo bare bli følger og bli med på give away :). Jeg slår til med fem lodd.

Vennlig hilsen Toril

Helene sa...

Så spennende, denne må jeg nesten bli med på! Jeg slår til, og tar alle 5 loddene :)
Jeg har en giveaway på min blogg også, du må gjerne melde deg på om du ønsker det :)
klem

VillaVårfrubakken sa...

Hei på deg, tar 5 lodd jeg. Har linket, er følger, og så skal jeg legge deg til bloggrollen min.Jeg har også giveaway, så hiv deg med ...ha en herlig søndag, fint bilde forresten...klem fra Mona

Katrine Helen sa...

Jeg har ikke bloggrull, men kommenterer og har blitt følger :) Kjempe spennende og se hva premien blir:D

Ha en fin kveld!

Daisys home sa...

Blir bare enda mere nysgjerrig jeg..på Hvem du er.Da jegnå vet at du opprinnelig er ifra samme kommune!
Da blir det vel 3 lodd på meg.
Klemz sissel

Hilde sa...

Link, kommentar og følger, 3 lodd da vel? Ha en flott uke! :-)

Laila sa...

Der var du ja! Gøy å få satt ett ansikt på bloggen din :-) Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær!

Huldra sa...

Jaaa, og hurraaa, og gratulerer! Moro med lotteri, og når premien er ukjent er det desto mer spennende. Svever tre lykkelodd i potten din for følger, kommentar og link hos meg. :)

Herlig bilde! Moro å se deg, for det har jeg jo ventet på. ;)

Neida, det er ikke giftemål på gang. Giftet oss sommeren 2008 vi, med eventyrlig utebryllup med masse gjester. Morosamt ja, og et minne å leve lenge på. ;)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Gratulere jeg blir selfølgelig med å feirer deg med 3 lykkelodd..
Følger-link og kommentar.

Jeg har også Give away om du vil ta sjangsen:)

Klem Linda:)

Anonym sa...

Koselig blogg som jeg er innom hver dag. Blir vel ett lodd på meg da for kommentar.
Hilsen Annemor

katrine sa...

Tilfeldighetene (eller var det en link på namaste`s blogg) førte meg inn på din side og her ble jeg sittende å le. Så herlige innlegg :) Gleder meg til å følge din blogg. 2 lodder til meg.

Mira sa...

Gratulerer med mange følgere.
Du skriver godt!

Ønsker deg ei flott helg!

Klem fra meg.

(Ønsker meg 5 lodd;-)

Unknown sa...

Hei,da blir det 3 lodd på meg :)Jeg har ikke lært alt på hvordan jeg skal gjøre ting her på bloggen som å linke til og sånn... MEN TUSEN TAKK for flotte ord <3 Ja jeg ser framover og som du sier får jeg en jente en gang i fremtiden hihi:)Det er så deilig med så fine ord. Kejmpe fin blogg og gleder meg til å gølge deg videre. Klem

Maleriet fargehandel sa...

Jeg går for 5 jeg! Hvis jeg klarer å linke deg på siden da ;) Skal forsøke her nu!

Happy lørdag.

Hilsen fra ei varm stue på Veme som står likeså på hue nå som i dag tidlig ;)

månestråle sa...

hei og gratulerer med så mange følgere!
Du har en kjempeflott blogg som gjerne følger videre :)
Jeg blir med og trekker 5 lodd og håper på den store vinnerlykken her hos deg :)

Klem Anita

Britt sa...

Hei, jeg vil gjerne være med! Jeg har gjort alt du ba om, så da blir det 5 lodd på meg :) Bli gjerne med på min give away som trekkes mandag!

Klem fra Britt

Anonym sa...

Nydelig bilde av deg frue.
Vil gjerne være med på din flotte Give Away.Den Nostalgiske pakken var bare nydelig!
Følger er jeg fra før, du har vært i bloggrollen min lenge, kommenterer og linker, det blir vel 5 lykkelodd?
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Klem

Hildes Scrappeunivers sa...

Så spennende! Jeg prøver meg med 5 lodd. har blogga her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-trollmora.html, du ligger i bloggrollen i Lykkelig som liten-bloggen og så følger jeg deg!

Krysser fingrene!

Klem fra Hilde

P.S. Giveaway hos meg også nå :)

Li/Småtingene sa...

Hei! Gratulerer med alle følgerne!
Vil gjerne være med på feiringen .-)
Jeg lager en link, så da blir det to lodd på meg! ;-)

Mie Mari sa...

3 lodd til meg :) KJepefin premie! Krysser fingre og tær for at jeg vinner!

Kaoskontroll sa...

Bedre sent enn aldri! ;) Full pott og 5 lodd til meg.

Anonym sa...

Prøver lykken her med et lodd. TVI TVI! :)

ingerkatrine@yahoo.com

Ha en fin dag :)

Hjemme hos meg sa...

Jeg er med på 1 lodd :)
Herlig gevinst :)
Nå skal jeg titte mer på bloggen din ;)

Klem Anette

Unknown sa...

Tar gjerne et lodd jeg.
Håper du får en fin uke!

Silje

Herr og Fru Nordnes sa...

superfine gaver så gjett om jeg er med

1 lodder og håper på lykke denne veien

klem

Unknown sa...

Heisann
Koselig blogg du har her.
Nå tror jeg at jeg kom gjennom det jeg tenkte jeg skulle, og da ble det 5 lodd på meg.
Gleder meg til å komme inn igjen og lese mer her inne hos deg
Ha en fin dag

Gunn Merete sa...

jeg vil være med :D takk for at du sa i fra :) 3 lodd da

KKvinneblogger sa...

Hei! Da kom jeg til riktig sted :)
3 lodd til meg!

Kari-Anne sa...

Hei. Så flott blogg! Jeg er gjerne med!
Trekker 2 lodd:)
Kari-Anne

Tone L sa...

Flott give away, delte og registrerte giwe awayen din på konkurransenett.no likegodt :) Ønsker deg en super helg. Hilsner fra Tone, tonelove_89@hotmail.com

hejsa80 sa...

Hei

Jeg er blitt følger så det blir vel 1 lodd på meg :)

HildeR sa...

Her kommer følger nr.70 ; )
Trekker meg et par lodd og ønsker dere alle en riktig god helg!!

mari_gull(ætt)yahoo.no

Fra huset i svingen sa...

3 lodd på meg (kommentar+link+følger)

Ha en super helg!

Klem Karianne

Ida Lind sa...

Det blir vel to lodd på meg- jeg følger og kommenterer :) Jeg krysser fingrene!
Ida

urettferdig@live.com

Unknown sa...

Juhuu, blir gjerne med og feirer;)
Flott blogg du har!
Jeg trekker to lodd (følger og kommentar)

Klem Line

Bente_s sa...

Deltar gjerne :)
Er følger og kommenterer, skulle bli 2 lodd :)

madebyjulia sa...

Hei.
Så flott give away.
Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

En støvel og en sko sa...

Neimen, hva er det jeg ikke har fått med meg? Så flott give-away - og du har lenge vært på min bloggliste, og jeg er jo så klart følger, og nå linker jeg også sa da blir det 5 lodd på meg.
Tusen hjertlig takk!
Klem fra meg :-)

Hannes favoritter sa...

Jeg blir med og tar fem lodd! Veldig fine premier! Så koselig at du ble med på min give away, og at du vil følge bloggen min!

Klem fra Hanne

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne være med :) to lodd (følger og kommentar). mkarijord@gmail.com

Unknown sa...

2 lodder til mig:)

GroLinda sa...

Dette vil jeg være med på ;o) Blir 3 lodd til meg da.
Klem fra GroLinda :o)

Unknown sa...

1 lod til mig der følger din bloog:)

Thora sa...

Gratulerer med 51 følgere, og flere er det vel blitt de siste dagene :-)) Så raust av deg å gi gave når det er du som har bursdag. Håper du får en fin feiring. Jeg gleder meg veldig til å følge bloggen din videre. 3 lodd til meg. Klem fra Thora.

Anonym sa...

Hei! To lodd på meg - kommentar og følger :) Mvh Camilla

bht sa...

Hei Trollmor, og gratulerer med dagen din som starter om ca 20 minutter.Flott blogg du har! Stiller meg i køen til alle som ønsker å vinne, og håper jeg er den heldige...Det skulle gi 1 lodd til meg.

Anonym sa...

Hei på deg Trollmor!

Jeg stakk innom bloggen din nå fordi jeg så at det var konkurranse her inne. Flott blogg du har!
Hvis jeg skulle være så heldig å vinne noe her, så ønsker jeg den første premien som er min smak.
Vet ikke om jeg har rett på mer enn 1 lodd, men jeg deler bloggen din med mine 491 venner på Facebook.
Vennlig hilsen Guri Marie i Oslo.
guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Unknown sa...

Det blir 1.Lodd på meg-
Artigt at du ikke helt avslører deg selv,synet det er mer spennende slik....

Anonym sa...

jeg tar full pott:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...