16. aug. 2011

Javel da, folket har talt, jeg suser ivei med en GIVEAWAY!

Litt likt sist og litt nytt ... men jeg skal sende ut 3 pakker i alle fall :)

Som sist så er disse pakkene hemmelige enn så lenge.
Oppdatert: Her finner du noe jeg har tenkt å gi bort :) 


Bildet over bruker du til å linke. 

Regler: 

1 lodd for å kommentere under. Her vil jeg du skal skrive hva du liker med bloggen min. 
1 lodd for å skrive et innlegg om Gi-borten på din blogg 
1 lodd for å linke med bildet over på din blogg

Husk å skriv hvor mange lodd du tar! 

Ingen lodd for å bli følger altså, denne gangen, fordi jeg vil at du skal følge med fordi du vil lese ordene mine, ikke fordi jeg skal kanskje gi deg noe :) 

Trekningen setter jeg til 1 Oktober. 

post signature

68 kommentarer:

RoseSommer sa...

Dette blir spennende! Jeg tar 2 lodd. Ha en fin dag!

Tovepia sa...

Jeg liker bloggen din fordi den har humor, og så er den variert, det liker jeg også;)
Nyt dagen, klem fra meg;)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg tar 2 lodd, og liker bloggen din fordi det er en passelig blanding av humor og alvor, og det er midt i blinken for meg :) *♥*

Unknown sa...

gerne 3 lodder til mig:)

Hilde sa...

Hei! Jeg prøver meg med 2 lykkelodd! Dyu har en kjempesøt blogg! :-) Ha en fin dag!

Lykkeliten sa...

2 lodd til meg!

Liker bloggen din utrolig godt fordi den er frisk, anderledes, humoristisk, ærlig, nær, kreativ og menneskelig!

Klem Lykkeliten

Frøken Lysegrøn sa...

Eg likar bloggen din fordi den innehled mykje forskjellig - du skriv jo så morosamt og godt :o)
Det blir tre lodd for meg - og det er jo spennande med hemmelige gåver!

Tante B sa...

Tre lodd på meg :)
Bloggen din er levande, variert og morsom :)
'Reisebreva' er berre heilt fantastiske :)

Villblomsten sa...

Her alltid koselige å komme på besøk :-)

Whitebite sa...

gubbanlilla,vad snell du e!

Guri sa...

Liker bloggen din fordi du skriver på en så bra måte :) Litt åpen humor, litt skjult humor, litt alvor......
Kjører på med 2 lodd jeg :)
Klæm

Hannemor sa...

Hei Trollmor

Første gangenn jeg leste bloggen din, kunne jeg ikke få skrollet fort nok nedover, da jeg skjønte at vi er gamle kjente fra ungdomstiden.

Nå nyter jeg din direkte måte å skrive på og tema du blogger om er dagligdags og spennende på en gang.

Tar med meg 3 lodd og legger en klem igjen til deg.

Lises hjertegleder sa...

Hei , tar to lodd,liker navnet på bloggen din, og linker bilde på min.
Klem AnneLise:)

Shy sa...

Hei! Eg er med med to lodd!
Du er dyktig til å skrive og du har ein blogg med mykje forskjellig!!

Shus sa...

Eg tar to lodd hos deg!

Eg likar bloggen din, fordi du skriv så hjartleg, både om gleder og sorger, og eg har ledd høgt av reisebreva dine i sommar!!

Klem frå Solveig

alexia sa...

To lodd på meg takk!
Og liker at du skal dele ut gaver på bursdagen min...hihi!
Bloggen din liker jeg fordi du er ærlig, og så elsker jeg reisebrevene dine, og fortellingene om ting familien din har opplevd, og rett og slett måten du skriver på.

Anonym sa...

Hei. Fant bloggen din på ContainerGirl, å her blir jeg nok å stikke innom mye. Mye moro å lese om mye forskjellig!
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

sisselastrid sa...

Teke 1 lodd og kryssa fingrane - kanskje eg kan ta fleire om noken lære meg å linke ;) Syns du e flink til å balansere mellom humor og alvor. Klem frå Sissel

Unknown sa...

Henger meg på med 1 Vinnerlodd jeg (håper jeg)
Liker det meste med Bloggen din.
har fulgt deg en liten stund.
Kan ikke linke,da jeg ikke har Blogg som er oprativ.
Ha en kjempe fin Torsdags kveld.
Hilsen fra Bergen

Anonym sa...

1 lodd!

Liker godt bildet ditt øverst!

m_bokn(at)hotmail(dot)com

Havfruen sa...

1 lodd.
Glad jeg fant bloggen din. Du har humor og snert. Og litt alvor!
Klemmings:)

Frøken Anker sa...

Jeg elsker at læse din blog, pga. din dejlige humor og beskrivende indlæg.
Jeg sætter dit billede på min blog. Naturligvis :-)

Jeg tror, det har noget med alderen at gøre - hvornår er der udtrækning?

Elin sa...

Jeg tar tre lodd takk. :-) Jeg er så enig med deg i det med "lodd for å bli følger"-opplegget. Man bør bli følger fordi man liker en blogg, ikke for å få et lodd. Et "likepoeng" til til deg der. :-D Nå er jeg følger fra før, for det er mye jeg liker med bloggen din. For å ta noe: *du skriver allsidige innlegg, *du har en utrolig morsom måte å skrive på, *du har en humor jeg kan like, *du er trønder ;-) *elsker reisebrevene dine...osv.. :-)

Kristine sa...

Eg er ganske ny leser av bloggen din, men eg digga reisebreva dine! :-) 3 lodd på meg, eg dela deg også inne med meg. Du er hjertelig velkommen dit, eg har også ein giveaway på gong. :-))

Helsing Kristine

Unknown sa...

Heisann.. Fant ut at jeg har reklamert for giveawayn din, med bildet lenge, men glemt å skrive her :-))
Jeg ledser og koser meg inne på bloggen din, fordi den er åpne, og virker gjennom i fra hjertet.. Litt om alt, og hva som opptart deg, uten å være puttet inn i noen bås.. Det synes jeg er kjempekoselig. Også har du masse humør, og seøvironi. Det synes jeg er herlg.
Så slenger jeg meg med. med 2 lodd. Ha en flott søndag
Klem

Vimså sa...

Moro å kom over en blogg til en trønder i sin beste alder. Har lest et av dine reisebrev - og vil så absolutt få med meg flere.
Har linka giborten din til bloggen min..- så det blir vel tilsammen 2 lodd det..
Klem Mari JOhanne

khadija sa...

Har just hittat hit, en kul och inspirerande blogg av en kreativ och intelligent kvinna.
1 lott till mig, hoppas på vinsten :)

Anonym sa...

Spännande. Tar gärna en lott, har satt mig som följare.

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Hjertedamas blogg sa...

Et lodd til meg!! Jeg får si som Havfruen, du har både alvor og humor, og med en liten snert :DDD klemz Grethe

EllenSand sa...

Jeg linker og kommenterer. Tar to lodd.
Jeg liker bloggen din fordi du skriver underholdende og godt.
Ellen :)

Anonym sa...

Prøver lykken med 1 lodd.
Liker bloggen din
fordi du skriver innmari
bra,du er dønn ærlig og
åpen og det slår an hos
meg. Dessuten så har du
alltid flotte bilder.
God Søndag!
Klem.

Ida Lind sa...

Jeg trekker et lodd hos deg i dag. Jeg liker bloggen din fordi du er så rett frem- what you see is what you get. Du skriver ikke for å please leserne dine- du skriver fordi du har noe på hjertet :)

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Anonym sa...

Jeg hiver meg på- med et lodd i dag.
Jeg liker bloggen din fordi du ikke rosemaler alt mulig slik mange i blogglandia har en tendens til å gjøre. Du er ærlig- og du skriver rett fra levra. Det liker vi!

Ole-martin
olemartinjensen(ætt)live.no

Trine sa...

Jeg følger bloggen din fordi du skriver så engasjerende og underholdene.
Ett lodd til meg.

Pia sa...

Jeg tar gjerne et lodd:) Jeg liker bloggen din fordi du virker ærlig, og du skriver variert:)

ide-puffen sa...

Hellu
Jeg vil gjerne ha et lodd. Og jeg liker bloggen din for du er morsom og skriver lett og variert. Dessuten kommenterer du så koselig og morsomt hos meg.
Klem

Silje Kristin sa...

Hei :)
Jeg kom nettopp over bloggen din, så har sitte å lest litt her :)
Ikke ofte jeg flirer når jeg leser blogger, men du skriver ting som får meg til å fnise og le :) blir med andre ord i veldig godt humør :D

Jeg vil gjerne bli med på din give away med 2 lodd :) lager link med bilde på min blogg, kom gjerne innom meg også, da blir jeg glad :)
klem!

Camilla sa...

Jeg kom nettopp over bloggen din nå, men etter det jeg har sett, kommer jeg nok til å tilbringe mer tid her. Liker spesielt humoren i innleggene. Ingenting er som en god latter.

Jeg tar gjerne to lodd.

Mie Mari sa...

Jeg har likt bloggen din fra første gang jeg "datt" innom (ca andre innlegget ditt, tror jeg :p) og har vært følger siden. Tar ett lodd jeg også :)

Anette - Opalveien - sa...

Jeg er med, linker fra bloggen min

Anonym sa...

Hei!
1 lodd :)
Jeg liker når du skriver "gullord fra barnemunn".

mf.i@hotmail.com

Bustenellik sa...

Så spennende! Jeg blir med og trekker to lodd. Og bloggen din liker jeg fordi du skriver godt og variert :-)

Yvonne sa...

hei jeg har aldri vært her inne på bloggen din før. men her var det jo litt av hvert fra A til Å :) det likte jeg:) jeg tar 2 lodd jeg tar å linker på siden min:) ha en fin helg!

Pia sa...

Første gang jeg er innom, men jeg kan jo nevne det som først fanget meg, nemlig bildene dine. Vakre farger og fin stemning. :) 1 lodd på meg.

Retrobaby sa...

Jeg liker måten du skriver på! Tar to lodd. :)

Anonym sa...

Koselig og festlig samtidig, denne bloggen din:)

1 lodd på meg.

Klem katrinewj@gmail.com

Laila sa...

Snubla over bloggen din i kveld. Har bare lest nokon få innlegg, men har allerede ledd høgt for meg sjøl fleire gonger. Tar tre lodd!

Anonym sa...

.
.
.
.
2 lodd på meg, takk!

hennieh98@yahoo.no
.
.
.
.
.

Anne sa...

Jeg liker bloggen din og måten du formidler hva du har på hjertet.
Vil gjerne bli med og trekker 2 lodd

Anonym sa...

Takk for alle dine fine tankespinn! Minibankaffæren i Tyrkia er kostelig, storflirte! :oD
Kan jeg også få et lodd?
Mvh
birgitcs@gmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/gibort-hos-trollmora.html

Jeg liker bloggen din fordi du skriver med humor, og får meg til å le rett som det er ♥

God helg!

Klem

Rødhette sa...

Hei! Jeg trekker gjerne 2 lodd for kommentar og link på egen blogg. Jeg kjenner dessverre ikke bloggen din, så det er ikke mulig å si hva jeg liker med den. :)

Katrine Helen sa...

Takk for at du vil være med på give awayen min. Såklart jeg vil være med på din også:)
Jeg trekker 2 lodd for link og kommentar. Jeg digger bloggen din fordi du skriver knallbra med humor og god flyt:)
Ha en fin søndag!
klem katrine

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 1 lodd :9 det jeg liker med bloggen din er at den er munter, inspirerende og rett og slett koselig :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med. Har ikke lest så mye av bloggen din, men den ser ut til å være veldig morsomt skrevet :)

1 lodd

i_sen3@yahoo.no

Astrid sa...

Bloggen din er jo rett og slett herlig. Så her er kommentar og jeg la meg til som følger hos deg også. (gøy at du vil følge meg også.)
Linker og innlegg blir laget om få strakser på bloggen min, så da er jeg med på 3 lodd! :-)
God fredag! :-)

Laura sa...

Hei og hopp :)
Humor og troll er noe som jeg liker, derfor liker jeg din blogg. Du skriver mye morsomt og det fører til at jeg ble følger av bloggen din ;)
Jeg tar 2 lodd i Gi-borten din :)
Ønsker deg en strålende helg Trollmor! Klem
PS bli gjerne med på min lille giveaway :)

Anonym sa...

Tar gjerne ett lodd jeg. En ærlig og morsom blogg du har:)

Må innrømme at det er mitt første besøk her inne men kommer tilbake.

Hannepanne sa...

Jeg trekker gjerne 1 lodd :)
Første gang jeg er her så må se meg litt om før jeg uttaler meg ;)

Hanne=)

Unknown sa...

i rejsebrev 7 fortæller du om banken:)

Kaoskontroll sa...

Jeg trooor jeg ikke har meldt meg på. Isåfall gjør jeg det nå. :) To lodd til fjellrypa fra BÆÆÆRGÆN.

Og en klem til deg!

RoseSommer sa...

Da er jeg med på ekstratrekningen også, for den kjempefine historien om banken fant jeg i reisebrev nr 7. Takk for smilet!

Jeanne/Shelle86 sa...

Deltager med 2 lodder. Jeg kan virkelig godt li varmen på din blog, og din måde at udtrykke dig på. Jeg har ikke lagt mig til følger før nu, men har fulgt med længe alligevel :) Fortsat god dag. Mvh. Jeanne

Anita sa...

Tar et lodd. Likar uhøytidlige bloggar, som deler litt av alt. :)

Tove sa...

Jeg liker bloggen din fordi du skriver variert og underholdenede. 1 lodd på meg :)

Solveig sa...

Spennende blogg og spennende give away ... elsker overraskelser :-)) x-fingre og tær og håper det havner noe i postkassen :-)
PS : Hils innom meg så kan du delta i min give away ;-)

mormor sa...

ramla inn her;)og her var det morro:) har hatt høyt-lesing til gemalen!!! så du blir på mine favoritter! have a fun day!! p.s.1lodd m vinnerlykke!;)

Helene Orskaug sa...

Hei! Jeg hiver meg på i siste sekund, og prøver lykken med 1 lodd. Jeg rekker jo ikke å linke nå...;o)

Heleneklem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...