15. des. 2013

Trøski Rætt! Det e jo snart jul!!!

Da jeg skulle ta bilde av 3årstrollet som nettopp har tatt mandlene og har erstattet lussekatter med lollipopp slo det meg..... Å DÆVEN! Det er jul ..... om et par dager ..... uten å overdrive!


Så det var å kaste seg rundt å prøve å planlegge... og som alltid når jeg kaster meg rundt så skjer en av to..... enten så faller jeg omkull og blir liggende enten bokstavelig eller til sengs pga stress eller så tenker jeg samme tanken 500 000 ganger og kommer ikke videre.

Så jeg lander på at jeg bare rett og slett må være fornøyd med at jeg har noen å kose meg sammen med i jula og at hun derre jula kommer heeeeeelt uavhengig av mine fyllte eller ikke fyllte kakebokser.


Men tenk at jeg kan fylle en krans med mennesker som skal fylle min lille leilighet på jula.... og vi er bedt bort til familie på selveste julekvelden, så jeg kommer hjem til relative kaoskontrollerte tilstander om kvelden.

Det er lykke det! Det er første gangen på mange år at ikke jeg selv skal stå for det meste. I tilegg er jeg en anelse bedre form, så jeg har virkelig fått julegaven på forskudd!

Vi har det helt sikkert både rent nok, jeg har helt sikkert bakt nok og vi kommer til å kose oss masse!

Og sånn på slutten et lite tips til dere som har fått konjakkglass i gave som dere ikke bruker (for vår del er det fordi vi er kjedelige avholdsfolk): Bruk dem som vase til roser som nesten er ferdige med vaselivet, Klipp dem korte og sett dem i konjakkglass. Fint blir det også :)

Nisseklem fra mæ

post signaturePst: Beklager dårlig bildekvalitet, men her i huset er det mobilen som tar bildene for tiden, fordi den er alltid nær meg.... Bær over med en småbarnsmor!

1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Det er veldig hyggelig å bli bedt bort juleaften og komme til mer eller mindre til dekket bord:)

Jeg bruker også små glass eller minivaser til roser som kan leve noen ekstra dager ved å snitte de kraftig...koselig med mange slike glass sammen.

Fin krans du har laget!

Ha en fin førjulsuke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...