22. feb. 2011

Trekningen av GIVEAWAY

Da er vinnerene klare! Jeg har brukt random.org og trekningen ble foretatt slik at alle fikk "loddnummer" kronologisk etter rekkefølge oppskrevet i kommentarfeltet og selvfølgelig antall lodd.


Vinneren som får velge pakke først er:

MIRA med bloggen Miras hjørne Gratulerer!!!!

Du får velge hvilken pakke du vil ha først :) Send meg en mail på det sammen med adressen din :)

Og den som får neste pakke er:
Bare Mio med bloggen med samme navn Bare Mio Gratulerer!!!!!!!!

Du får den andre pakken :)

Og en liten trøstepremie/Trollmorpakke går til:
Namaste med bloggen Kreativ Impulsiv! Gratulerer!

Send meg en mail med adresse og sånn da , så skal jeg få sendt pakkene i posten så fort jeg får det til :)
Og blogg gjerne om hvordan du velger å "bruke" premiene.... det ville vært morro!

Tusen takk for fantastisk og uventet deltakelse! Og hjertelig velkommen til alle nye følgere! Håper dere vil trives her!

Klem fra Trollmora! 

Og ellers.... HAPPY BIRTHDAY TOOOO MEEEEEEE :):):):)

16 kommentarer:

Shus sa...

Gratulere så myyyyykje med dagen :-)

Og gratulere til vinnarane...sjølv om eg sku gjerne ha vunne sjølv!!!

klem frå Solveig

Anonym sa...

Gratulerer med dagen snuppa :)) og grattis til de heldige vinnerne.
Kos deg.
Klem.

Unknown sa...

Jippi!!!!!!
Nå blei eg vel glad ska du veta! :o)
E skikkelig trøsta eg ;o)

Ser ikkje mailadressa di, men kanskje du kan sende meg ein mail når du e ferdig med feirings av bursdagen din, du skjønne bursdagsbarn? :o)

Gratulera ein heile haug med dagen!!!! Kosa deg ALT du orke :o)


Mailadressa mi e jeo74@msn.com

månestråle sa...

gratulerer til de heldige vinnerne!!!
Og gratulerer med dagen til deg !!

HIPP HIPP HURRA !!!


Klem Anita

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer heldige vinnere! Skjønne damer alle 3 som virkelig fortjener premier også, de lyser opp hverdagen for meg og mange andre her i bloggeland :) *♥*

Mie fra Mies Mirakler sa...

og GRATULERER med dagen *stor klem* *♥*

Mira sa...

Gratulerer så mye med Dagen!

Tusen takk! Skal eg få gaven?, litt bakvendt siden det er din fødselsdag.
Håper du har hatt ein fin dag, og at du får ein fin kveld.

Velger den Skjønne Nostalgiske gavepakken.
Ser ingen mail adresse;-) så skriver min her.

miraspost@gmail.com

Klem fra meg.

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen frue!!!
Håper du har hatt en fin fødselsdag så langt og har kost deg masse.

Wow, tenk at jeg vant hos deg, tusen, tusen takk.
Ser ingen mailadresse, min er baremio@hotmail.com

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.
Klem fra Mio

Helene sa...

Gratulerer så mye med dagen, og gratulerer til vinnerne :) Så snill du er som gir bort gaver på DIN dag! :)
klem

Trollmor sa...

Gratulerer med dagen, og gratulerer til de heldige tre vinnerne:)

Huldra sa...

Rakk det akkurat før klokken slår tolv:
Gratuleeerer med daaa`n! =D
Har ikke vært innom bloggen min før nå, så jeg holdt jo helt på å glemme det. *Oi oi og klask på lanken* Håper du har hatt en superduper dag der du har blitt fullstendig bortskjemt! =D

Grattis så mye til vinnerne også. :)

Li/Småtingene sa...

Gratulerer både til det søte bursdagsbarn og til heldige vinnere!! Om enn bittelitt på etterskudd... ;-)

:-)

hobbyvimsa sa...

Gratulere med dagen,og gratulere til de heldige vinnerne:)

Ha en flott onsdag!!

klem Linda:)

Huldra sa...

Det ligger en liten oppmerksomhet til deg inne hos meg. ;)

Maleriet fargehandel sa...

Gratulerer til alle :O)

Heidi

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne og god vm-uke til deg. ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...