21. okt. 2011

Lavkarbo - Frokost

Neida, dette skal ikke bli en diettblogg!
(As if .....)

MEN..... nå er jo livet mitt sånn akkurat nå og flere av dere ønsker at jeg deler oppskrifter og inspirasjon, så da er det sånn det blir.

I dag deler jeg dagens frokost med dere :)

Denne ble nok til sammen kun 8 karbohydrater , dette fordi jeg spiste LITE av det brødet.... det ble rett og slett overflødig. (Lavkarbobrød fra Møllerens)

Biola naturell med bringebær kommer i tillegg på ca 5 karbohydrater.

Enjoy , I did :)


post signature

11 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Er jo mange som har kastet seg på lavkarbo bølgen, så er bare greit med litt frokost tips:)

metanoia sa...

flott med frokosttips :) men må innrømme at lavkarbo dietten har eg alltid vært litt skeptisk til.
ha en flotters helg :D

Shy sa...

Takk for tips! :)
Såg jo veldig godt ut!

Mie Mari sa...

Ser kjempegodt ut :) Men anbefaler deg å bytte brød (eller ta det helt bort). Mølleren sitt har ganske mye kh i forhold til mange andre.

KKvinneblogger sa...

Du er ei tøff dame! Liker innstillingen din og hvordan du møter motbør! Stå på! :)
Jeg lurer på hvor man får kjøpt lavkarbobrød?

Hannemor sa...

Har tidligere godt ned endel med lavkarbo, og fikk igang forbrenninga.
Jeg hiver meg til igjen - følger dine innlegg :)

sisselastrid sa...

Åååå - den lavkarbogreia prøvde eg i fjor, men fønka dårlig for meg... Har ein superhetisk kvardag med ein sjuk liten gut - rakk eg å ete to gangar for dag...gjett om eg va svimmel og kvalm??? Og på sjukehus får ein ikkje akkurat servert lavkarbomat ;))) Så eg ga opp....

Men LYKKE til - ser ut som det virka for dei som klarer å gjennomføre det skikkelig!

God helg - klem frå Sissel

Elisabeth, innerst i veien sa...

Masse lykke til, kjære deg. Du er tøff og sterk!

Guri sa...

Dette så jammen meg fristende ut :))
Stå på!!
Klæm

♥ Netta ♥ sa...

Dette så faktisk ikke så verst ut. Jeg prøver å bli kvitt noen kilo, men klarer aldri å følge så strenge regimer som dette. Her blir det ekstra trim og lite brød så får vi håpe det hjelper på sikt :-)

Så koselig at du vil være med på min giveaway. Da er det bare å krysse fingrene og satse på at du har trukket ett av de åtte vinnerloddene ;-)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem
Netta

salige lavendel sa...

Hvis dette er lavkarbofrokost lover det jo godt, den ser god og næringsrik ut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...