13. okt. 2011

Vanish! Jeg kommer aldri til å mangle deg igjen!

Som dere vet så er jeg en sånn BUZZER.... det vil si at jeg tester ut forskjellige produkter da, via BUZZADOR. (Du skal få muligheten selv i slutten av innlegget)

Denne gangen skulle jeg teste VANISH!

Jeg har jo brukt vanish i pulverform før og brukt det som flekkfjerner på vanskelige flekker. 

Denne gangen gjorde jeg selvfølgelig det i tilegg til å få vekk gamle flekker fra gulvtepper, vaske undertøy og sokker i antibakteriellt middel, koke kjøkkenkluter (hvite) rene og hvite igjen, få vekk gamle flekker fra barneklær... ja... i det hele tatt. Jeg har blitt en total vanishoman! 

Jeg tok bilder vettu... av ei t-shirt som hadde stygge gamle te-flekker og som var klar for kjøkken-fille-overgangen..... og den tenkte jeg skulle bli den ultimate testen... noe den også ble, for den ble HVIIIIIT igjen!!! Og så byttet jeg telefon...... fordi min telefon ikke fikset appen Tapatalk.... og så POFF... mistet jeg bildene mine fordi mannen min skulle teste noe og måtte ha minne..... grrrr :) 

Så her får mine ord bli det løftende argument :) 

Jeg har et teppe under salongbordet... 100% ull og ikke helt billig... jeg var litt redd for å teste vanish på det men hadde is i magen og tenkte... ja ja... går det ad undas så får jeg skrive det på kontoen for "slutt å tro på reklame"...... men.... det funket!!!! :) Flekken var borte på 1-2-3 og jeg og mine måpende venninner var alle enige om at det aldri skulle mangle vanish heretter :) 

Løp og kjøp! Anbefales på det varmeste! 

Vil du bli Buzzador og prøve ut forskjellige produkt? 
post signature

13 kommentarer:

A Foreigner in Italy sa...

Jeg tar meg noen omganger med Vanish sånn i ny og ne fordi det kalkholdige vannet her i Italia gjør at det kommer et lite kledelig grått belegg på klærne etter en stund. Og klærne blir faktisk strålende hvite. Men jeg må innrømme at jeg lurer litt på hvilke livsfarlige miljøgifter som fins i det produktet siden det faktisk holder hva det lover.... Derfor holder jeg bruken av Vanish på et absolutt minimum. Men noen ganger bare MÅ man.... :-)

RoseSommer sa...

FOR et viktig innlegg. For meg, altså. Jeg har nemlig klart å søle en kopp kaffe MED melk på mitt ull-gulvteppe. Det lyse. Og har forsøkt litt av hvert for å få bort flekkene, men det har ikke hjulpet så mye. Så jeg spurtet ut på vaskerommet og hentet sprayflasken med Vanish, sprayet og tørket med en tørr microfiberklut. Hva tror du? Jeg ser ingen flekker mer. Skal ta "lav-høstsol-skinner-på-testen" imorgen, men jeg tror jammen det gikk bort alt sammen. Tusen tusen takk til deg! Jeg er deg evig takknemlig.

Bustenellik sa...

Det er nesten så jeg blir overbevist altså ;-)

MonaBL sa...

Heisann! Jeg er også buzzer, men valgte å stå over Vanish- kampanjen fordi jeg hadde dårlig erfaring... men jeg skal gi det en sjanse til. Har et gulvteppe (hvit) med kaffeflekker. Har egentlig satt teppet på tapskontoen, men skal teste ut sprayen kanskje. Ellers tar jeg gjerne mot tips om hvordan jeg askal angripe... :-) Gøy å høre at det funker, og funker det hos deg, bør det funke her også! Og gjør det det ikke, er det typisk meg det er noe galt med... hihi.... ;-)

Tovepia sa...

Vanish bruker jeg også, og det er supert!!
Gått glipp av noen innlegg her jeg, men så artig at familien får heklede julegaver i år!!
Ha ei god helg, klem fra meg;)

Siven sa...

Skjønner ikke helt dette Buzzador greiene jeg. Har ikke fått tilsendt NOE siden jeg meldt meg på...

Whitebite sa...

her går det bare i buzzzz på playstation!!

men tro det eller ei, jeg kjøpte en vanish i dag. den forrige var tom.

klarer meg ikke uten vanish.
den fjerner til og med maling!!

Vårt lille hjem sa...

Wow..det hørtes helt utrolig ut. Har aldri prøvd vanish æ da..lure på om æ kanskje burde..te helga kanskje ;).
Bloggtreff på IKEA..hehe..kanskje d ja.. Hmm..vi får tenke på det da;)
Hege

Kaoskontroll sa...

Tror jeg foretrekker at andre tester jeg, så kan jeg bare kjøpe det de sier fungerer. :)
Min Vanich er nettopp tom. Første boks jeg har brukt...forventet revolusjon, men tja??? Kommer nok til å kjøpe en ny. Det kan jo hende den tok noen flekker! ;)

Ønsker deg en flott helg! Klem

RoseSommer sa...

Du, jeg må innom her igjen og si at jeg har nå vasket bort jordslag med Vanish! Det hadde jeg ikke trodd ville gå. Noen uteputer hadde blitt råe, og trekkene la jeg i bløt i ca 20 timer. Fine og rene!!

Anonym sa...

Unlicensed providerѕ most likеly would
not be consіdered an eхtension of a ѕuccеsѕful black man.
In faсt, plаnnіng іs the firѕt,
let's call it factor of Teva. This template is great for short, smart blasts. Bean Around the World Coffees a coffee shop and bakery in Montana, it is important to look business at the man behind that scheme. What I see that with 50% of your selling potential.

Here is my website; http://www.icnapedia.org/content/wiki/index.php?title=User:KurtChurc

Anonym sa...

Thanks a bunch for sharing this with all people you actually understand what you are speaking approximately!
Bookmarked. Please also consult with my web site =). We can have a link
trade arrangement between us

Feel free to surf to my web site バーバリー 時計

Anonym sa...

An nofollow Expert can easily solve these problems with
the help of professionals in order to improve the listing
of their websites, what I mean is that it is what they use to search.
Keep it readable Yes, you need to know what type of code is being used to create
cold - that needs to be interactive and user
friendly. So, in terms of both search engine ranking.


Feel free to surf to my web site ... Ranking in Search Engines

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...