2. juli 2011

Mange slags reisebrev 4

Fredagen er her, (Ble lørdag denne uken) nå er jeg; i det du leser dette, på ferie... og feirer Mellomtrollets 3-årsdag :) Men her i blogglandia går det ann å planlegge godt så dette er en av mange innlegg jeg legger inn på forhånd :)

Altså.... i dag er det tid for reisebrev à la Trollkjærring igjen... og i dag skal jeg fortelle om en tur der en venninde og jeg bare gikk til høyre og hvor vi faktisk endte opp..... :)

Vi var på et månedslangt opphold i Tyrkia og reiste rundt for å bli kjent med landet. Vi reiste til en helt fantastisk nydelig kystlandsby der du kan spytte over til Hellas.... og vi ble så bergtatt av alle de skjønne stedene vi kunne sette oss ned at vi bestemte oss for en regel; I kveld går vi bare til høyre, i morgen til venstre....

akkurat her gikk vi :) 

Så.... til høyre gikk vi, ut av hotelldøra og til høyre. Der kom vi til strandpromenaden gitt, høyre der.... følg strandpromenaden..... Neitakk, vi kan ikke gå inn her hos dere, for restauranten deres ligger litt i vinkel... noe som ville bety at vi ikke ville kommet til å gå rett til høyre.... Joda, vi er friske.... jada... vi er her alene, ingen pleiere med oss nei... takk som spør.... vi går bare videre vi nå til vi kan gå til høyre :)

Vi gikk på den nydelige strandpromenaden og takket nei til båtturer og annet koselig selskap, som var helt utelukket; alt lå jo på venstre side av oss... det får være grenser!

SÅ kom øyeblikket! Vi ser er nydelig terasse dukke opp akkurat presis rett til høyre for oss! Vi blir kjempeglade for vi er egentlig både tørste, sultne og ikke minst lattermilde :) Vi setter oss ned; Hovmesteren kommer med sine menyer og spør hva vi ønsker..... Jeg ser på Hovmesteren og sier:



"Eh..... vil ha...... må ha.... skal ha........eh......"

Hovmesteren er på jobb i skrivende stund også, men når du leser dette er han sammen med sin kone på ferie for å feire bursdagen til Mellomtrollet ;)

Konklusjon: Det er farlig å gå til høyre.... ;)
post signature

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Herlig:O))..slik kan det gå:O))
Kos dokker!! Klem fra meg;)

alexia sa...

sånn kan det gå ja...er ikke livet bare en masse tilfeldigheter?
Ha en fortsatt fin ferie!

KKvinneblogger sa...

Han må jo ha blitt minst like betatt som du ble! Så romantisk!
Gratulerer med Mellemtrollet! :)

Siri sa...

Herlig historie :-)

Helgemamma sa...

He he, for en fin historie .-) Lurer på om jeg skal begynne å gå til høyre..... :-) Ha en fin ferie.

Daisys home sa...

Så koselig historie :)
Du misforsto innlegget mitt, for det er ikke den gutten som omkom i Selbu jeg er tante til.Har ingen slektsforhold der.
Ville liksom ikke utdype innlegget mitt noe mere ang. denne hendelsen her, det blir for sårt.
Klem

Elin sa...

Hehe, stilig. :-D

For en ide å få da. :-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...