30. aug. 2010

Overraskende bestillinger på MINE saker...hmmmm... :-)

Ja.... plutselig så virker det som om det jeg lager blir populært..... for andre enn meg selv. Så rar og egentlig hyggelig følelse det er egentlig :)
Nå har jeg fått bestillinger på 1 sett med bilder (maleri) og 2 sett gardiner.....
Arti er det men..... uvant! Men jo.... definitivt arti! hehe....
Bilder følger under av det jeg har fått bestillinger på....





"Som konge så folk"

Under:
1) Kjærligheten overvinner alt!
2) Kunsten er lang, livet er kort!
Her har vi sammen, Trollfar og jeg, funnet frem ord som for oss til sammen betyr FAMILIE :)

Arti er det jammen...... ikke bare klarer man å lage noe som man faktisk liker selv, men noen andre liker det så godt at de også vil ha noe lignende :) hehe....

Ha en god bloggekveld mine damer!
Klem fra Trollmora!

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Så artig!! Du må vel lage deg en salgsblogg du også;) Skjønner godt at noen vil kjøpe dine saker!
Ha en fin kveld og klem fra meg;)

Synnøve sa...

Hei
Så bra at du at du la igjen spor etter deg,sånn at jeg fant bloggen din.
Så flink du er som lager så mye fint.

Vet du,vi har samme drøm jeg og du.
Jeg drømmer om ei trønderlån og 3 høner.Men er redd for at det blir med drømmen.
Klem Synnøve

Behindabluedoor sa...

Hei..
Koselig at du blir med på min give away og takk for hilsen :)

Grattis med ny blogg forresten, håper du vil kose deg her i bloggverden.

Nydelige bilder du lager.

Ha en fin fin dag.
Klem

Bondekona sa...

Å, hei! Ramlet helt tilfeldig innom her..
Du er også ny i bloggelivet, ser jeg. så gøy! Det er jeg også. Så ny at jeg ikke tør si det til de jeg kjenner engang...får se, om jeg blir noe flink, kanskje, en gang...
Kjekk blogg du har! Skriver kjekt og fine ting :)
Ha en fortsatt fin kveld.
Henriette

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei og takk for at du vil være med på min giveaway. Jeg har også lagt merke til at det ikke går å legge seg som følger under google kontaktnettverk, men det går hvis man trykker på følg øverst på siden. Ha en fin kveld!

salige lavendel sa...

Kjempefine ting du har laget, ikke så rart at noen vil kjøpe dine kreasjoner =) Lykke til videre med skapergleden og ideene!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer med salg!

Og gratulerer som vinner hos meg - send meg adressen din til vibekeor@gmail.com (merk med hvilken blogg du har) så skal jeg ordne premien din! ;)

Takk for at du ville være med!

Vibeke ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...