20. aug. 2010

Ò deilige husfred.....

Det er bare meg og lillelykketrollet hjemme nå.... deilig! Storeprinsetrollet og trollpappa er ute av huset. 1 i barnehage og 1 på trening..
Jeg har hatt koselig besøk av min gode vennindes datter i formiddag. Hun var her med sin lille sønn som er like gammel som lykketrollet mitt.... 3 mnd... og hun bekrefter bare med dette at JEG tilhører strengt tatt nå besteforeldregenerasjonen! OOÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
Hun har hatt dåp på lilleprinsen sin og jeg hadde malt et lite maleri til henne med blondetrykk og en tekst på en sang/vers jeg sang for henne da hun var liten....

"Daisy Daisy,
     Give me your answer do!
  I'm half crazy
       All for the love of you!
      It won't be a stylish marriage,
     I can't afford a carriage,
       But you'll look sweet on the seat
    Of a bicycle built for two !"

Hun likte heldigvis bildet da og vi mimret godt over vår felles forhistorie :) Og så kunne hun fortelle at hun giftet seg også etter barnedåpen,så sangen passet liksom enda bedre :) Gratulerer med alt søte du! Mann og barn og hus og hjem på 1-2-3 :)

Nå skal vel lykketrollet mitt ha mat hvert øyeblik og se.... VIPS har jeg klart å blogge om så godt som ingenting et drøyt 10minutt! Jeg er slettes ikke værst til å gjøre ikkeno egentlig! hihi...

Og tuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk til min første følger! Tenk på det da! Å ha en følger! Jeg er skikkelig stolt faktisk! Noen VIL kanskje komme til å lese hva jeg skriver.... muligens.... om hun har tid...... eller ork.... eller kanskje ikke heller når jeg tenker meg om.... ja ja.... sånn for syns skyld er det jo litt småkult med en følger uansett da, så kan jeg LATE som hun leser.... sukk....

Hei og hopp
Trollmor!

Ja forresten.... trollmortull blir navnet på bloggen fordi min første og eneste følger mente at det var et passende navn!
Og i dag skal vi ha.................................................. pizza til kvelds! Jippi! Det er godt med hjemmelaget pizza!!!! Si juuuuuu!
Trollmor

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...