12. sep. 2011

Litt laber bloggeform.....

Jeg vet ikke hva som er årsaken jeg, for jeg leser dere alle like heftig som før... men jeg GIDDER liksom ikke å skrive.. jeg har mye jeg kunnet skrevet om... for eksempel er jo kjøkkenet nesten helt ferdig.... jeg har kjøpt meg GreenGate krus.... og nå MÅ jeg ha fler for de er såååå gode å drikke kaffe av!!! Jeg har hatt fine ferier, jeg har oppdateringer på helsefronten... men jeg er liksom litt sånn..... ja.... noen har rett og slett trykket på av-knappen min!



Så..... om jeg er en dårlig bloggevenn for tiden og du ikke får så lange kommentarer eller så ofte kommentarer som du pleide, vit at jeg er der... og jeg leser... men jeg er litt ggaaaahhhhhh..... og hhrrrmmmmffff :)

Og du? Har du et tips til meg på nettbutikk som selger fine krus til en normal pris? Type GreenGate? Kath Kidston? Jeg elsker dem men de er vanskelige å finne her jeg bor pluss at de aldri senker prisen på noe her så det blir å kjøpe ett og ett krus liksom.... nå trenger jeg en 5-6 som passer sammen :)

Plis?

Si ju arøund da!
post signature

16 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Og jeg bestemte meg for fem minutter siden å stenge bloggen, når tiden for å fornye domenet mitt i midten av desember går ut. På tide å lukke dørene til heimen, for jeg har egentlig fått gjort mye på 20 månedene jeg har blogget frem til nå. Jeg har funnet min gjemte og glemte kreativitet, og jeg har turt å lage heimen til en skikkelig fargerikt kaos!!!! Og da er det på tide å slutte mens leken er godt, i stedet for å hele tiden skulle lette etter nye ting å ta bilder av, nye ting som skal vises og nye ting som skal kommenteres. Kanskje er det på tide å komme seg ut i naturen, bevege seg, komme i form, gjøre noe med all den maten jeg er allergisk mot, og som det kreves alt for mye å unngå. Alt til sin tid, liksom!!!! Håper du kommer deg opp av kjøkkengulvet, he-he. Klemz Grethe

Bustenellik sa...

Låter ille kjent. Også er det liksom noe med den derre tida. Gidde å sette seg ned, og ta seg tid.

A Foreigner in Italy sa...

Ta deg en velfortjent pause. Blogg når du har lyst og så kommer kanskje bloggelysten tilbake senere. Eller kanskje den ikke kommer...

Det er heller ikke alltid at bloggingen passer inn i tidsskjemaet vårt og da syns jeg vi skal kunne ta fri med god samvittighet. Blogging skal være gøy og ikke noen tvang. Er det tvang så er løpet kjørt, mener nå jeg.

Ha en flott uke!

Ciao fra Italia

Havfruen sa...

Det er helt normalt med slike pauser..been there...opptil et par ganger iallefall....men så kommer det seg igjen.....akkurat nå sliter jeg mest med bandasje på pekefingeren...matlaging og kniv er skumle saker....
Ta deg en pause og blogg når lysten kommer over deg igjen....
Ha en fin høstdag, klem fra meg:)

Shy sa...

Det høyrdes eigentleg ganske normalt ut.
Eg tenker jo at for kvart innlegg at det var det siste, no er det tomt...
Ta deg ei pause du! Det er no ikkje noko tvang dette, og ein bør vel ikkje vere for avhengig av blogging heller....
Kom tilbake når du kjenner at det artig igjen :)

Elin sa...

Du også ja..kan ikke si annet enn velkommen i klubben. Går treeeeeiiiiigt hos meg også for tia, men så jeg likevel hadde fått en ny følger. ;-)

Velkommen skal du være, Trollmor.:-)

Klem!

Unknown sa...

Know the feeling!!!!
Det e akkurat sånn eg har hatt det i det siste og. Full forståelse her fra denna kanten altså :o)

Like greit å ta det litt rolig då.
KLEM

Unknown sa...

Uff da! Du løftet meg da jeg var helt nede. Husker det så godt. Det dukker nok snart opp noe bloggbart sa du, og jammen så gikk det ikke lenge før jeg var litt tilstede igjen, men kjenner at det kan være godt å bare være "litt tilstede", en kan jo fort bli hekta også, og det er ikke ok. Nei blogg når du kjenner at lysten er der du og kom deg for all del opp av kjøkkengulvet(der er det jo ingen fremtid når en har nytt kjøkken;)
Klem Anki

stallnilsen sa...

Trur vi alle sammen blir lei og trøtt av og til, det er helt normalt, så æ trur du kan ta det helt med ro, ha en flott mandag, hilsen Lisbeth ;O)

Whitebite sa...

know the feeeling!!
ikke i bloggemodus selv for tiden.. Ingenting detter ned i hodet på meg, og hvis jeg begynner å tenke, ja da finner jeg ihvertfall ingenting å skrive om!

det er mange nettbutikker som selger GG. Bare søk på ordet du så kommer de opp!

klem!

salige lavendel sa...

Du er jo ikke alene om å ha litt lite skrivelyst iblandt, og det er LOV!! Det var forresten et utrolig beskrivende bilde...føler meg akkurat sånn noen ganger selv. Og om klistremerker til blikkbokser så er det en helt ny kolleksjon på vei, de er laget i lerret så de skal tåle vannsprut og litt røffere forhold enn papiretiketter. Holder på med prøvetrykkigen nå, og når alt er som jeg vil ha det legges det ut i butikken. Skal ha i bakhodet at du er på jakt etter krus på salg. Hilde Heimdal er ellers veldig god på salg, så kan jo hende hun har noen?? Eller kanske hun lager et salg til deg hvis du spør og kjøper flere på en gang =) Hun er beryktet for fenomenal service, så det er verdt et forsøk.(Men jeg vet ikke hva hun har av krus for tiden da)Og ellers håper jeg at nyhetene på helsefronten er GLA nyheter...Ha en koselig kveld kjære trollmor.

MonaBL sa...

Hei! Ganske ny følger jeg, så syns jo så klart dette var litt trist, men joda- kjenner følelsen.... :-) Er lov å bli lei. Min erfaring er at det kommer igjen etter en tid. Er ikke så ivrig jeg heller, men prøver å få lagt inn en gang i uka. Ikke alltid jeg klarer det for å si det sånn. Er ganske fersk i gamet, så er ennå på prøvestadet føler jeg.. :-) Ønsker deg lykke til, og gleder meg til du finner bloggeformen igjen!

Guri sa...

Sender deg litt bloggeforminspirasjon jeg, og håper du kommer snart tilbake :))
Klæm

Alexia sa...

been there....jeg skriver når jeg har lyst. Det jeg har lyst til. Og har sluttet å dårlig samvittighet for ikke ha daglige innlegg. Eller at jeg ikke klarer lese alle innleggene til alle bloggerne jeg liker så godt. Blogging skal være gøy det!

ide-puffen sa...

Pjuske lure. Sånn har vi det alle innimellom. Og du, jeg er i høstmood og sliter litt med hva jeg skal blogge om også. Sløv og slapp sånn egentlig he he.
Plutselig kommer piffen tilbake vettu.
Tjobing kos deg.
Kopper kan jeg ikke hjelpe med, men skal si fra om jeg kommer over en bra nettbutikk.
Klemmers
Randi

Kaoskontroll sa...

Hehe.. det hadde vært en fordel rent portomessig at du var eneste deltager også. ;)

Ja, det blir å ta det med ro her. Kjøpt noen bøker og åpnet et dokument jeg liksom burde skrive videre på... men fader så vanskelig å sitte stille når man MÅ.
Snålt, for det er så utrolig godt å sitte stille når man egentlig ikke har tid.... men det er jo en annen historie. For nå MÅ jeg, og jeg tror min autoritets- trass da slår inn og setter meg i "gi fan og GO!"- modus. Og så blir jeg bare sur når kroppen streiker. :P

Ja, blogglyst kommer og går det også! Sikker på at du kommer sterkt tilbake når alle oppsamlede blogginnlegg- spirer presser på og vil ut samtidig. :)

Stor klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...