15. sep. 2011

Jeg er feit enda

Ja... det begynner jo å bli en stund siden det første innlegget om mine kroppslige atributter.




Det er jo som jeg skrev om her sånn stellt med meg at jeg er feit. Verken mer eller mindre. Og nå ser det ut til at snøballen begynner å rulle min retning.... eller... det ble kanskje feil... for en snøball som ruller i ens egen retning... nei det ble feil.... begynner på nytt.....



Nå ser det ut til at ting skal gå "min vei" en stund. Jeg skal nå inn til psykolog 10 oktober og deretter så er det bare å vente på et postoperativt gruppemøte og så er det å fiiiiise ivei til narkose og å våkne tynn som ei spekefjøl.... Nei, ikke helt sånn :

Men jeg må gå i 2 uker på pulver for å gå ned i vekt før inngrepet. Dette for å minske størrelsen på levra så den ikke ligger i veien for de som skal operere.

Jeg går en spennende tid i møte. Blir du med meg å holder meg litt i hånden? Jeg tror jeg trenger det.

Ps: Bildene er lånt fra Mr Google
post signature

27 kommentarer:

Whitebite sa...

Spennende!
jeg holder deg hardt i hånden hele veien!

klem♡

Hannemor sa...

Jeg holder i hånden -
og sender en torsdagsklem din vei :)

Vårt lille hjem sa...

Hei søta..du e no bra hæærrrlig..
ska hold dæ i hanna æ ja.

Lykke te. Det bli spennende.

Stor klem Hege

Unknown sa...

Eg holde deg i håndå må veta :o)
You go Girl!!!

KLEM

Havfruen sa...

Klart det!!! Jeg er med og støtter og trøster, holder deg i hånda og bækker deg opp når du trenger det. Jeg lurer på hvilket pulver du skal gå på...
Bamseklem:)

salige lavendel sa...

Ja - jeg blir med og hoglder deg i hånden...den digitale hånden må det bli da! Ønsker deg masse masse lykke til. Synes du er tøff og modig, både fordi du skal igjennom dette og fordi du forteller om det.Du er en inspirasjon skal du vite og som jeg har sagt før er du også utrolig god til å skrive!! Om blikkboksene: du misforstod ikke, det kommer flere design. Det tar bare tid med prøvetrykking og justering og det må liksom være i (blikk)boks før jeg legger det ut så jeg ikke må trekke det tilbake. Men nå mens jeg er i blikkboksmodus må du bare si ifra hvis du har spesielle ønsker til motiv og design, så skal jeg vurdere det.

Bustenellik sa...

Når jeg ikke bruker hendene mine til å applaudere deg for at du tør å skrive om denne prosessen på bloggen, så skal du få begge to å holde i :-) Lykke til!

Bustenellik sa...

Når jeg ikke bruker hendene mine til å applaudere deg for at du tør å skrive om denne prosessen på bloggen, så skal du få begge to å holde i :-) Lykke til!

Anonym sa...

Du får en stoor klem fra meg.
Ønsker deg lykke til. :))

Guri sa...

Klart jeg skal holde deg i hånda :) Ingen tvil om det :-D
Klæm

Alexia sa...

ja så klart jeg skal holde deg i hånda. Lykke til og stor klem fra meg til modige deg!

Tovepia sa...

Klart jeg er med og ønsker deg all lykke til!!!

Havfruen sa...

Nå begynner jeg å skjønne noe..du bor på samme sted som ide-puffen....og da kjente du kanskje igjen fjellene jeg hadde bilde av? Eller? Litt træg sjøh....så du hadde lyst på stolen til Randi...guh bedre, mee too...kanskje vi skal spleise å ha den på delings, hehe:)

Thelma Louise sa...

Oj tøft :-)) holder deg i hånden.... :-)) takk for at du deltar på min giveaway :-)) 3 lodd , ikke to 2 :-)) klem

Shy sa...

Skal halde deg så godt eg greier gjennom cyberspacen:)
og skal tenke på deg no framover.
Stå på frue!!

Thelma Louise sa...

Eller tok du et lodd for kommentar :-)) ?

Siven sa...

Jeg ser du har nok hender å holde i her. JEg krysser heller fingre og tæy og håper alt går slik du vil. :)

ide-puffen sa...

Du får no sagt det du hi hi. Men for all del ikke ta en slik fjerne magesekkoperasjon da. Har ei venninne som ikke blir bra etter sin operasjon. Men slik "gummistrikk rundt magesekk" operasjon er vel bedre? Vel jeg kan ikke så mye om det. Har mine ekstra kilo også, men ikke helsemessig for mye. Ille hvis man av helsemessige årsaker må redusere vekta og ikke klarer det selv. Skjønner det, og spennende blir det for deg. Bra du får psykologisk hjelp. Viktig når man skal forandre sitt utseende og kosthold.

Stolen skal du få kjøpe og jeg synes ikke prisen er dyr i forhold til stoff, bånd og arbeidstimer. Den er ny stoppet i setet og er sollid i treverket. Hadde tenkt meg ca 1800kr for den. Operasjonsgave fra mannen kanskje? hi hi.
Ha det fint.
Randi

salige lavendel sa...

Jo, ideene dine er GODE! Skal absolutt ta dem med i betraktning. Likte spesielt godt te-pose ideen og sparekopp ideen, det var ting jeg ikke hadde tenkt på selv. Jeg synes du er smart og kreativ =)

gult hus i svingen sa...

Lykke til med pulverkur og operasjon:) Jeg er også overvektig og går på Grete Roedekursnå:)
Holderdeg i hånda både før, under og etter operasjonen:)

Klem fra Trine:)

Elin sa...

Ei hånd å holde i sendes herfra også. :-) Lykke til! :-)

Maratonjenta sa...

Lykke til med operasjonen! Dette klarer du, Trollmora!

Jeg er selv stor og har i det siste gått på Xtravaganza-kurs på treningsstudio (pulverkurer kombinert med trening og tanketrening). Det funker bra for meg. Men må innrømme jeg hater å trene. Pulverkur høres kanskje forferdelig ut, men det finnes ulike typer pulver og det går nok bra!

Vet ikke om når du har operasjon, men du er hjertelig velkommen til å bli med på interiørbloggtreff her på Verdal 29. okt. Det hadde vært gøy å møttes:-)

Hilsen Maratonjenta!

SURRESILJE sa...

Spennende tider! Og ja, det er klart vi er her og heier! Dette kommer du til å klare fint! Klem

RoseSommer sa...

Livet er ikke alltid perfekt. Hvis legene har funnet ut at dette er det beste for deg, så er det nok det. Mange har gjort dette før deg, men jeg tror ikke det er en lett prosess du skal igjennom, etter hva jeg har hørt. Men det vet du sikkert.
Jeg vil iallefall ønske deg lykke til, og vit at vi alle ønsker det beste for deg!

Tove E sa...

Heia!
Fant bloggen din i dag via Ide-puffen. Den er flott og du så ærlig:) Ønsker deg all lykke til i tiden som kommer.

MVH Tove.

Maleriet fargehandel sa...

Skjekk om du har muligheter på Nimi! Har flere venner som har fått kommet med der nå, som ikke hadde et snev av anelse om at dette var en mulighet fordi legene og andre ikke opplyster om det!

Link: http://www.hjelp24.no/ringerike/category546.html

Jeg synes du skal ringe de for å sjekke tips ang hvordan du evt bør gå frem :)

Bare et lite tips.

Mvh Heidi

Trine sa...

Dette er tøffe saker. Men det høres ut som om det ikke var så vanskelig valg å ta for deg. Da er det nok riktig :)
Og jeg står sammen med gjengen over her og heier på deg - og holder hånd og klemmer :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...