27. sep. 2011

Syk og svak og dårlig bak!

Jada... da er høsten i gang. Den begynner jo så vakkert med flotte farger og stearinlys og fortsetter med alt for mye aske i vedovnen, kroppsverk sendt fra  andre dimensjoner og infeksjoner i en tander kropp.


Innlegget i dag blir derfor ikke langt. Jeg er i alle fall i stand til å sitte nå, etter noen døgn i horisontal. Og du snakke meg om så store viskelær-lignende ufoer det er plass i inni en bihule....!!!! 

Jeg fordrar ikke å være syk! 

Satser på at jeg er pigg til trekning av min lille giveaway :) 


Bildene lånt fra Hr Google :) 
post signature

18 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

God bedring:DDD Mange som sliter med helsa, nå om dagen. Klemz Grethe

Lykkeliten sa...

Ønsker deg god bedring, raskt og effektivt. Det finnes ikke noe værre enn å være skikkelig forkjølet...

Klem Lykkeliten

Asbjørg sa...

God bedring!

KKvinneblogger sa...

Ønsker deg god bedring!
Er ikke helt oppe å gå selv, med vond, hoven hals og verking i kroppen og feber på lur.
Sånn er det av og til.
Men"alt er en overgang, sa reven. Han ble flådd". :)

gult hus i svingen sa...

God bedring til deg:) Har vært sylte forkjølet jeg,men er nå på bedringens vei, kan faktisk puste uten de helt store anstrengelser:)
Klem fra Trine:)

Tante B sa...

God bedring kjære Trollmor :)
KLEM frå TanteB

Laura sa...

Hei og hopp :)
God bedring Trollmor! Min gode gamle lege sverger til blåbærsaft når man er syk ;) kan jo være verdt et forsøk. Håper du blir frisk som en fisk! Klem

MammaMy sa...

God betring! Helsing ei anna med "syltetøystrikk-rundt-panna-følelse".

Shy sa...

Å ja, det følger slike sjuke med hausten. Vi har berre hatt lette forkjølingar her i huset, hittil....
God betring!

Whitebite sa...

god bedring!
heldigvis har jeg et vannvittig godt immunforsvar så jeg er sjelden forkjøla o.l

Kan ikke fordra å være syk jeg heller.
Det er så bortkasta liksom :)

Men jeg har andre plager..så helt skånet er jeg ikke (myyye migrene)

KLEM!

VillaVårfrubakken sa...

Er sykemeldt på 3 uka, fysjom, men har forstått at man kanskje skal ta seg tid til å være syk når man først er det.....god bedring til deg og meg, klem

RoseSommer sa...

Stakkars deg. Har aldri hatt bihuleprobemer. Pip åpent i hodet mitt! Men har skjønt det er fæle greier.
Men har ofte plager ala ordtaket du har brukt som overskrift. Du vet vel hvordan fortsettelsen er?
"Syk og svak og dårlig bak og vondt for å ete lite...."
God bedring!

Guri sa...

GOOOOD BEDRING!!!
Satser på store bokstaver slik at det virker bedre ;) Venter i spenning på trekninga di :)
Klæm

RoseSommer sa...

Hei igjen.
Beklager, jeg lurte deg visst, for jeg vet heller ikke fortsettelsen på reglen/ordtaket. Men jeg er sikker på at den ikke slutter med "vondt for å ete lite". Den slutten blir liksom for brå. Men godt sagt allikevel.
Hilsen Rosesommer (fra bunnen av tortilla chips-posen).

Kaoskontroll sa...

Hm! Jeg bruker også chrome, så det kan jo være. Men explorer har jeg BARE hatt tull med. Sist jeg forsøkte å logge inn med det fikk jeg til og med melding om at jeg ikke hadde noe konto/blogg.

Utrolig kjedelig! Nå må jeg gå gjennom alle kommentarer de siste ukene for å gjøre dette rettferdig. Det er jo ikke de som tror de har lagt seg til som følger sin skyld.

Tekniske ting skal bare fungere! Skal!!! ;)

Klem

Kaoskontroll sa...

Ups! God bedring forresten! Og ikke stress med den boken! :)

En til klem

Kaoskontroll sa...

Hei. Da ser følgerfungsjonen ut til å virke igjen hos meg. :) Gikk tilbakt til gammelt blogger- grensesnitt og fjernet og la til igjen følgerfungsjonen. Vet ikke hva av de tingene som hjalp, men nå blir følgerne registrert. :) Så forsøk gjerne dette du også. :)

Klem

Daisys home sa...

Ikke det beste å væra sykelig..
Mye som kommer og går nå utover høsten.
Har i de siste åra tatt influensavaksine og det har hjulpet..iallefall for den værste..
Etter som immunforsvaret er heller dårlig, har dette blitt et must:)

God bedring
Håper du er snart på fotan:)

klem Sissel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...