10. jan. 2012

Kontraster - mandagstema

Dette er mitt bidrag til kontraster, mandagstemaet inne hos "Alt Som er Vakkert"


Bildet er tatt med en mobil jeg hadde for et par år siden, Sony Ericsson Satio. Jeg hadde satt blomstene på kjøkkenbenken for å "renske" dem og så var det et spesielt lys ute ..... og jeg syntes kontrasten mellom blomstene og den trollgamle utebua var nydelig.... 

Det ville nok blitt et bedre bilde med et bedre kamera og jeg har sikkert bilder som er tatt med kamera nå som også kunne representert kontraster, men dette var det jeg først tenkte på mht mandagstemaet :) 

post signature

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg syns bildet var nydelig, rett og slett :) Jeg bruker en sony ericsson mobilkamera også :)

vår lille verden sa...

Nydelig mandagstema!klem:)

Annemor sa...

Det var en fin tanke du hadde.
Bildet ble bra.
Ha en fin kveld

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...