21. mars 2011

Vi har fotografert en ORB! :)

Vet ikke helt hvorfor dette er stas, men det er no en gang det :) hihi

Et trent orbe-øye vil finne 3 orbs her :) På Trollmora :)

Jeg har alltid funnet forklaringer for disse orbsa.. men denne gangen ble det værre. Dette bildet er et av en hel serie som ble tatt på 3 minutter av meg, mellomtrollet og mimmitroll.... der vi prøvde på oss den skumle masken :) Og KUN dette bildet har orbs... det som ble tatt noen sekunder før har ikke...

Hva mener du om orbs? :)

11 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Kule orber! :-) Artige de der, som regel har de jo en heeelt logisk forklaring. Men hva når de plutselig ikke har det? Jeg LIKER det! Spennende er det!

Ha en fin mandag videre.
Klem Jenny

Daisys home sa...

Dette fenomenet synest jeg er utrolig facinerende og ikke minst spennende. Har ikke opplevd å fått sånne selv, enda jeg har sansen for det spirituelle og åndelige :)Mye mellom himmel og jord...
De fleste som ikke har troen på sånt vil vel ganske så sikkert funnet en logisk forklaring!
Uansett ha en kjempefin dag. Her stormer og regner det som bare det, ikke akurat noe drømmedag nei :)
Klem Sissel

Anonym sa...

Åååå så spennende.
Jeg har min mening om de,tror det er engler som er der og passer på oss. Så heldig du er som har fått de foreviget.
Klem.

Tovepia sa...

Nå er ikke jeg helt sikker på hva Orbs er, men hvis det er noe som dukker opp på bildet, så sannelig om jeg vet;O)

hobbyvimsa sa...

spennende bildet,ja slikt liker jeg:)

Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!

Velkommen som følger,og håper du vil trives..

ha en fin uke!!

Klem Linda:)

Kaoskontroll sa...

Hehe... tror nok ikke jeg kan love en marokkansk sofa bort! Det var et engangsprosjekt... den gang vi var fire, der to var for små til å protestere på at jeg droppet all deres bagasje, og en som var mann, og derfor like svak for kvinnelist som de fleste slike heldigvis er. ;)
Men jeg skal nok forsøke å komme opp med noe fint! For det er visst 100% for marokkansk så langt.

Jeg måtte google ORB jeg. ;)

Klem

Britt sa...

Så koselig at du blir med på give awayen min, og at du vil følge meg videre!

Klem fra Britt

VillaVårfrubakken sa...

Her er det vel noe trolldom ute og går.....ha en herlig onsdag uansett.

Klem Mona

Anonym sa...

Har lest litt om orber. Det er nok noe som er der ja, som du fanger opp på bildet. I hus med mye negativitet sees de sjelden, men der det er positivitet og "åpne" mennesker, (spesielt barn er det sier de),kan de fanges opp på bilder. Men dette er hva jeg har lest da, så får hver enkelt tro på det de vil. Men spennende er det..

Mattisheimen sa...

Spennende! :)

JEG innbiller meg at orber er en god energi som kan komme til syne på bilder. Om det er noe som følger en person, eller om det er i rommet, vet jeg ikke.
Jeg så en serie bilder fra ett arrangement som mine foreldre var med på. Der var det mange orber - men det pussige var at de kun var i nærheten/på min pappa, på brystet, skulderen og over hodet hans. Jeg liker å tro at dette er noe som følger han, da han var utsatt for ei ulykke for noen år siden, som han egentlig ikke skulle ha overlevd ...

Men, men ... Om orber har ei logisk forklaring er jammen ikke godt å si :) De "lærde" strides vel her og, som i så mange andre saker.

Renate

Iselin - Heime hos Oss sa...

Sånne flekker ser jeg ofte på bildene mine. Har syntest de var irriterende. Visste ikke at det var en "greie".. Dette skal sannelig googles, så kanskje jeg kan bli glad i de? :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...