23. mars 2011

Skryt av nettbutikk!

Jeg er, som kjent, opptatt av god service og mener dette er en ære og stolthet og ikke et privilegium man velger å gi eller ikke gi. Er man i servicebransjen er jobben din å gi service. Men så vet vi jo at det finnes mange mennesker som egentlig ikke skulle ha drevet med det de driver med, slik jeg skriver om i dette innlegget, og så er det andre ganger at man møter det man forventer av en serviceinnstans og vel så det!


Det siste var tilfelle da jeg begynte å interessere meg for PIP-produkter og kom over nettbutikken

Trykk på logoen for å besøke butikken


Jeg fikk endelig 4 lattekopper fra PIP og jeg er helt fantastisk fornøyd! Jeg kjøpte også en GG nøklering og det er lenge siden jeg har gledet meg så til å få pakke i posten!
Jeg kommuniserte litt med eieren av shoppen for å finne en frakt som passet en pakke med 4 kopper og hun viste virkelig serviceinnstilling de luxe! Jeg følte meg trygg hele veien i denne handelen!

Nå er jeg dermed den lykkelige eier av mine første PIP lattekopper og gleder meg til jeg skal bestille noen krus...! Kommer nok til å bruke denne butikken igjen da...

Om det ble billigere enn i Norge? Hmm.... tja.... kanskje litt? Jeg betalte i overkant av 400 Norske kroner for 4 lattekopper og en nøklering (og så sendte denne søte damen med verdens nydeligste konvoluttkort fra PIP)... og en rask test på Norske nettbutikker sier meg at jeg ville betalt fra 50 til 100 kroner mer uten da å ta med nøkleringen som jeg ikke finner noe annet sted så jeg vet ikke hva den ville ha kostet....

For ikke å glemme.... noe som er viktig for meg.... de aksepterer PAYPAL som betalingsmåte og DET er viktig det! Da slipper man å styre med det der visakortet og man kan gjøre impulskjøp på et par tastetrykk .... og det er jo sååå gøy! :)

Så jeg anbefaler herved denne nettbutikken til dere damer! Jeg tviler på at dere vil angre!

Ha en koselig kveld småpiker!

6 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Er alltid kjekt og en glede å handle i butikker med god service:) Service bransjen handler om å gi såpass bra service at kunden med glede vil handle der igjen.

Slitan med nye, kjempe fine kopper:) Ikke verst å få de litt billigere heller:)

Maleriet fargehandel sa...

WOW! Takk for tipset om den IKEA bloggen. Den var ikke jeg klar over :D Husk at vi selger PIP-tapeter da...ikke minst mye billigere enn de andre sidene jeg har sett på om dagen ;)
Ha en fin fin fin, og ikke minst fin vår!
Mvh Heidi

Mie fra Mies Mirakler sa...

PayPal er helt genialt! Jeg har brukt det siden 2006 og det irriterer meg at ikke flere nettbutikker skjønner hvor genialt det konseptet er. Må jo si for min egen del at om to nettbutikker har samme varen og den ene har PayPal men ikke den andre, så velger jeg bevisst PayPalbutikken. :) Nydelige kopper! *♥*

Kaoskontroll sa...

God service betyr mye! Og noen mennesker har det "i blodet", mens andre aldri vil få det i blodet om de så får blodoverføringer en gang i uken. De bør følgelig holde seg unna service- yrker... men dessverre, man opplever jo dem også... altfor ofte! Da er det så kjekt å oppleve de som virkelig har forstått det. Og selvfølgelig vil man handle der videre! :)

Klem

Barbros lille verden sa...

Kan ikke annet enn ELSKE PiP!! Nydelige kopper altså :) jeg har et par rosa kaffekopper, de er så fine syns jeg.
God kundeservice er alfa og omega, jeg går ikke tilbake om servicen er dårlig nei...
Ha en strålende kveld!
Klem fra Barbro

Iselin - Heime hos Oss sa...

Har i grunn ikke helt fått øynene opp for PIP, når jeg har sett bilder i forbifarten, men den beige lattekoppen der var jo bare rålekker! Fikk lyst på! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...