2. mars 2011

Emmeline trenger hjelp!!! **løøøøøøp til unnsetning!!**

Jeg er jo selvutnevnt Emmelinehermegås (jfr dette innlegget) ..... denne gangen skal jeg ikke herme men hjelpe.... *knis* som om jeg skulle kunne hjelpe Emmeline med noe :)
I alle fall; I dette innlegget skriver Emmeline om at hun trenger hjelp til å påskepynte på rikskringkastingens tvsending... wow så mye artigere det var å skrive det enn å bare skrive NRK....
I og med at jeg er selve definisjonen på dill og dall og påskesaker (jada... nå er jeg ironisk... og ikke rent lite heller) så har jeg bestemt med for å bidra... og det kan jo du også gjøre?
Jeg har aldri... og jeg understreker .... ok da.. jeg understreker aldri laget påskepynt i voksen alder. Nå er jeg i utgangspunktet ikke av dem som har sansen for meningsløs pynt, men hvem har sagt at påskepynten trenger å være meningsløs? Nei, nå skal jeg brette ermene godt opp å gjøre en innsats for statskanalen og Emmeline.

Selv syns jeg at jeg er mer enn tøff... det grenser vel opp mot å være tøff i trynet eller "hovmod står ved fall" eller hva-i-all-verden-får-deg-til-å-tro-at-du-virkelig-kan-bidra-med-noe-her-da? Men.... skal Emmeline virkelig ha sprkteret av hva blogglandia KAN lage av påskepynt, så er jo jeg også en del av blogglandia eller? Joa... jeg er det...

Nei, jeg tror at det er MIN påskepynt som kommer til å være bordsenter hele påsken jeg på rikskringkastingsstudiobordet! Nemmelig.....!

Ha en koselig dag småpiker!

6 kommentarer:

VillaVårfrubakken sa...

Abselut...keep om pynting.
Klem fra Mona

KKvinneblogger sa...

Morsomt :) Kanskje det er en fordel å ikke ha laget påskepynt selv før? Så kan man kaste seg ut i det og skape noe helt nytt! Stå på!

VillaVårfrubakken sa...

Meg igjen, gammeldags sjalu...den var bare så bra....know the feeling

Shy sa...

Såg den oppfordringen frå Emmeline. Eg er kjempedårleg på påskepynt. Veit nesten ikkje kvar pynten er. Men det skal ikkje forundre meg om eg vert påverka av Blogglandia på dette området også ;)

Emmeline sa...

Hahahaha:):) Jeg GLEDER meg virkelig til å se resultatet og elsker å bli framsnakket på denne måten!!! KNALLGØY og veldig veldig kjekt at du blir med!!!

Tovepia sa...

Du får kaste deg rundt:O)
Jeg er dårlig på påskepynt, liker ikke gult så godt, men lilla knapper på egget ser kulere ut:O)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...