24. feb. 2011

Bursdag, besøk og ellers annet....


Er ikke disse muffinsformene helt nydelige? Med stråmønster! Jeg forelsket meg pladask i de da jeg så dem... :)
Så det ble muffins med ostefrosting og konfektkake i bursdagen min ... ganske så vellykket :)


Jeg fikk en ny Willow Tree statue av min mann på bursdagen... denne gangen ble det en slik:
"Together" by Willow Tree
Kunstneren beskriver denne figuren slik:

"For those who have found their true partner in love and life"

Søte Trollfar :)




Fullt hus og stormende jubel var det! Min bror og hans vakre kone og deres 2 barn som er like gamle som mine 2 minste. Ungene fikk løpe og skråle som de ville og det er bare å beundre energinivået!

Om jeg får låne ballen din skal du få tilbake filmen..... du daaaa!!??!!


Jeg har fått award... fra en skjønn Hulder fra de Vestfoldske skoger! :-) Jeg kommer tilbake til den!

Oppslutningen rundt min giveaway har vært formidabel og intet mindre enn overraskende og gledelig for meg! Jeg håper de fleste av de som har lagt seg til som følgere har gjort det fordi de ville og ikke fordi det ga et ekstra lodd :) Jeg skal nok få summert meg å sendt pakkene ganske snart, men jeg kan love at det å komme seg ut døra i dette huset er ikke bare bare, så please have patience :)

Ha en deilig dag småpiker!

8 kommentarer:

Kaoskontroll sa...

Hurra for deg som fyller ditt år..! :)

Ja, gratulerer så mye med dagen! Hadde ikke sagt nei til å sette tennene i de kakene. ;)
Håper du har hatt en flott dag... og det høres jo slik ut. :)

Stor klem

Anonym sa...

Lekre muffinsformer,enda lekrere det som er oppi. Så nydelig gave du fikk. Har en utfordring til deg på bloggen min,ta den om du vil.
Klem fra Mette.

VillaVårfrubakken sa...

Gratulerer så masse, og kakene så overgode ut. Ha en fin kveld da...klem fra Mona

Unknown sa...

Veldig fine de formene, men de var ingenting i mot de lekrre kakene som var oppi. De var herlige... :-)) Grayulerer masse med dagen.
Ha en fin kveld

Elisabeth, innerst i veien sa...

Utrolig flott gave fra din kjære! Gratulerer med dagen.

Barbros lille verden sa...

Snakk om vann i munnen!!! De så nydelige ut altså :)
Gratulerer så masse med vel overstått bursdag!!!

Daisys home sa...

Grattis så masse med dagen ! Her var det mye godtis.Skjønner at det ble maks kosedag.
Takk for koselig kommentar, du kan få sagt det du!
Klem sissel

Dilli sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Den figuren er kjempefin!Liker veldig godt den serien. Kjøpte den samme til Søtingen min til jul.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...