14. feb. 2011

Morsdag og St Valentin! :) Jeg er bortskjemt jeg!

Ja.... som overskriften så vel sier så er jeg bortskjemt... og klager allikevell vettu... som en god Diva bør og skal... men i dag klager jeg ikke altså... ikke i går heller... For jeg har fått de fineste ting som går ann å få...
En skulptur fra Willow Tree som heter "Angel of mine". Disse skulpturene er designet en og en og med en konkret tanke i hodet fra kunstneren! Det hun sier om akkurat denne figuren er følgende:

"This piece is inspired by the memory of holding my children when they were really tiny … holding them so close that it involves all of your senses … the scent of the fuzzy head against your cheek, the skin-to-skin warmth, the realization that you can love another being so very, very much. I wanted to capture that sensory memory that every mother has from when she held her newborn infant — an innermost quiet joy. The sentiment has a lullaby feel to it. When I finished carving this piece, I liked that the composition and the form as a whole seemed to work from all viewpoints."

Les mer om disse fantastiske skulpturene på http://willowtree.info/


Så fikk jeg blomster.. en stor bukett i går med roser og brudeslør og en bukett i dag med 3 røde roser fra min mann :)

I dag sier mannen... nå tror jeg du går å skifter bleie på babyen altså.... det lukter ille! (Nei, han skifter ikke bleier... men det blir en annen sak) Jeg gikk på stellerommet/vaskerommet men bleien var da fin.. jeg kommer ut og han sier: "Ja? tok du ikke med boksen som sto der?" Jeg er en sånn type som selvfølgelig ser alt som står rundt omkring, men jeg bryr meg ikke særlig... jeg vet jo ikke om den er min eller noen andres eller om noe er planlagt på en annen måte så jeg spolerer ved å ta den osv osv .... så jeg måtte jo gå å hente boksen da... og der lå dette:

Canon EOS 500-D 18-55 !!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅ jeg er sååå kry-sjit! Huldraaaaaaaaaaaaa!!!! Nå skal vi konkurrere på bilder altsååååå for nå har jeg også fått sånn løøøøøøv-pakke fra mannen hihihi :) 

Jeg har ønsket meg dette kameraet i lang lang tid og trodde kanskje jeg skulle få til jul, men da fikk jeg så  mye annet fint at jeg ble overhode ikke skuffet.... 

Jeg har bursdag den 22..... for å si det sånn så forventer jeg meg ingen verdens ting i bursdagsgave! :) hihi... 

sukk..... ja... jeg ER bortskjemt!  

9 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Jeg gir meg ende over - for en romantisk og flott mann du har! Men bortskjemt vil jeg ikke si meg enig i altså. Helt sikkert FORTJENT!!
Kos deg med kameraet.
Klem, Sølvi

Tovepia sa...

Grattis!! sannelig er du heldig...bortskjemt tror jeg ikke du er:)
Nydelig skulptur også!!
Jeg har ennå ikke forlatt autofokus, deter bøygen;)
Nyt dagen videre, klem fra meg;)

Katrine Helen sa...

WOW!! det var litt av noen gaver! heldigris! har siklet på ett sånt eg også :p snill mann du har:) kos deg masse videre på kjærlighetens dag, og knips masse flotte bilder med ditt nye flotte kamera :)

Huldra sa...

Måtte jo løpe inn og se hva i alle dager du hadde skrevet om meg.;P Så herlig! Grattis så mye! =D
Blir bare moro å "konkurrere" med deg i så måte. Regner med du kommer til å bli helt fotofil du også. Det er jo så gøy! Snille mannen sin som ga deg så mange flotte gaver. Willow Tree figurene er skjønne! Har sett mange av de, og siklet litt over de jeg også. Det er jo så gøy å lese historiene bak hver og en, for de er ikke "bare" figurer, men figurer med historie og sjel. Vet jo du også setter pris på sånt. :)
Masse grattis med morsdagen som var, og valentinesdagen i dag! Dette fortjente du virkelig. :)

Stooor klem fra Huldra som gleder seg til masse bildeglimt fra deg fremover. =D

Dilli sa...

Heldiggriiiiis der du er!!
De figurene fra willow tree er kjempefine, har to selv, kan godt tenke meg denne.Kjempefin!

Gry sa...

Gratulerer med både nydelig skulptur og flott kamera!
Sikkert velfortjent!
Ha ei flott uke!
Klem : )

Hegeslilleboble sa...

Wow, flotte gaver altså!!! Har to engler fra Willow tree jeg også og synes de er helt herlige. Gleder meg til å se bilder framover:). Fikk selv nytt kamera i posten i går, så gleder meg til å ta bilder også... må bare lære meg litt om linser og slikt først:)

Tutti - Mamma i flyt sa...

Så heldig du er!!! Og for en snill mann som overasker på den måten. Jeg er sikker på at du fortjener det aller beste så det bare å nyte å bli litt bortskjemt ;) Klem fra Torunn

Daisys home sa...

Grattis med det flotte fotoutstyret. Spennende å få ta fatt på fotograferingen med dette.
Har selv samme merket 450d og det er mye og da sier jeg mye igjen å lære . Blir nok aldri helt utlært. Blir liksom aldri fornøyd med bildene..Setter seg vel for store krav, etter hvert.
Lykke til og kos deg med fotograferingen, klem sissel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...