16. feb. 2011

Jeg syns synd i meg selv! *sukk*

Jeg har satt meg skikkelig godt til rette her i kontorstolen og belaget meg på et langt og sytete innlegg og stakkars stakkars meg som har så lite..... jada, du leste riktig... jeg har så lite..... og nå skal jeg løpe inn på "ze guuggel" for å finne en illustrasjon over hva det faktisk er jeg ikke har noe av og som jeg veldig veldig gjerne skulle ha hatt.... snufs....

Ja nettopp...... tøy... stoffer... fabric.... tejidos... (nå skal jeg bare hente meg en serviett for å tørke gråtesnørra og sende en takknemmelig tanke til den som fant det opp slik at høye hulk ikke høres på nett).......
Vel..... dette var nok noe overdrevet... jeg syns ikke SÅÅ synd i meg selv fordi jeg ikke har stoffer, men jeg blir litt oppgitt over hvor lenge det tar å spare seg opp noen biter... i alle fall her oppe hvor vi bor, for her er det ikke stoffer på brukthandelen, slik det er sørafor vettu (nå.... nå kjenner jeg det kommer igjen... nå er det til og med enda mer synd på meg fordi jeg ikke bor der det er en skikkelig bruktbutikk med stoffer.... åååååååååå)
og de stoffene som er der er nesten like dyre som på butikken....
Det er ganske mange forskjellige mønstre som skal til for å få til et interessant og PENT lappeteppe altsååååå 

Nei... Nå kjenner jeg det er nok syting for denne gang. Jeg er glad for at jeg har en symaskin. Jeg er glad for at jeg litt etter litt fyller på med stoffer om enn noe tregt :) Jeg er glad for denne relativt nye interessen min for å sy. Jeg er KJEMPEGLAD for at jeg faktisk har kommet meg ut i Blogglandia og kan finne MASSE tips til hva jeg faktisk kan få til å sy... når jeg har stoff.... engang.... sukk.... **furte**!
Pssssssst: Det er ikke så hardt ment som det er skrevet altså! hihi

4 kommentarer:

Shy sa...

Ha, ha, ha! Sånn er det med dei stoffavhengige, kan ikkje få tak i det fort nok.. ;)

Trollmora sa...

ikke sant hihi :)

Huldra sa...

He he.. Stoffavhengighet er en faaarlig sak! ;P
Trodde ikke jeg hadde så mye stoffer selv, men etter litt rydding i skuffer og skap der jeg har flyttet ting jeg kan tenke meg å redesigne, har jeg funnet ut at jeg har en del likevel. Ta en rufs i klær og sengetøy, så ser du sikkert at det er litt å ta av likevel. :)

Huldra sa...

Glemte jo å legge ved tipset til en butikk der du faktisk kan få tak i stoffer til en kjemperimelig penge. På ellos.no har de en grønn knapp der det står "outlet". Klikker du deg inn på denne, er det rabatter på en hel masse med opptil 70%- og noen ganger enda mer. Der kan man faktisk finne gardiner, sengetøy og stoffer til knallpriser. Good luck, om du søker der inne! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...