6. feb. 2011

Jeg er superiorganisatoriskinspirert!

NIB utfordrer som kjent denne måneden oss til å vise frem våre organisatoriske evner. Mine sådane er heller slappe, men jeg takker NIB i fulle monn for denne utfordringen, for full pakket av inspirasjon etter alle flotte bidragene organiserte jeg (eh.... ryddet kanskje? Stæssjet? Tok en rapptuss?) vaskerommet i dag.... OG ikke bare det, men jeg fikk testet panoramafunksjonen når jeg tok bilder :) hihi... Ikke verdens beste bilder da... vaskerommet er lite, uten vindu og jeg tar mine bilder med en telefon... alltid :)
Dette er et bilde tatt i 3 omganger faktisk... kjempegøy! Må prøve det flere ganger....

Her er det jeg har gjort:
Fjernet all grell emballasje... som gjør det så stygt på hyllene (syns jeg) og fyllt på glass.... laget etiketter
Syltetøyglass og kaffeglass.... Etikettene er klipt opp av en konvolutt som skjønne og supertalentfulle Salige Lavendel sendte noen kjøkkenetiketter i :) Flerbruk og gjenbruk vettu!

BTW... så nydelig farve det er på MILO!!!



Så tapetserte jeg en eske med tapet fra PIP-studio (Gotta lov`em) .... bare tapet på en vanlig pappeske rett og slett... halve rosa og halve blå... :) Men akkurat det med halve av hvert er fordi de jeg kjøper tapetprøver av , inreda.com , ikke sender så veldig store biter... men jeg klager ikke!!!!! Jeg er faktisk mer enn superfornøyd med at de faktisk sender i det hele tatt! :) Man betaler noen kroner... tror det er rundt 70 kroner og så kan se sende opp til 5 forskjellige prøver... har gjort det noen ganger ja.... :)

Ble ikke noe før-bilde men det så ca sånn ut:

Googlet "messy laundry shelf"

SÅ da kan man vel si at dette er en forbedring eller?


Tja.... ser faktisk rotete ut enda... sukk.... jeg må gjøre noe mer der ser jeg.... like glass sikkert.... eller flasker er bedre kanskje..
Jeg er faktisk ikke så fornøyd nå, som jeg var da jeg begynte å skrive dette skryteinnlegget... sukk.... ggrrrrr.... jeg er et surrehode!!!!!


Jeg får legge hodet i bløtt... noen andre som har noe tips om hvorfor det enda ser rotete ut der? ggrrr...

Hei og hopp!

7 kommentarer:

salige lavendel sa...

For et herlig uttrykk - "framsnakket", hihi. Takker så mye for framsnakkingen =) Jeg synes dette var et veldig inspirerende innlegg. Jeg gjør ofte sånt i kjøleskap og kjøkkenhyller, altså at jeg heller ting over i penere beholdere og setter etiketter på. (Og heia deg for gjenbruk av konvolutten.) Men har aldri kommet så langt som til vaskerommet.Det skal jeg gjøre noe med. Blir nok en ny etikettserie til vaskerom så snart jeg er ferdig med vårkolleksjonen. Og gøy at du får til panorama bilder, det ble kjempeartig!

KKvinneblogger sa...

Morsomt og inspirerende innlegg :)
Syns du har fått det veldig bra på vaskerommet ditt, jeg. Hadde mitt sett så bra ut, hadde jeg vært storfornøyd!

Daisys home sa...

Dette ble da utrolig fint og ryddig , syntest nå jeg da.
Vaskerommet er jo som regel det rommet som oftest blir " glemt"..Så morro å se løsningen din her. Håper formen er bedre, klem sissel

VillaVårfrubakken sa...

Me like gjenbruk, rene organisatordama du. Ha en fin søndagskveld da.....klem fra MONA

Katrine Helen sa...

eg synes det ble kjempe fint! og ble meget inspirert til å rydde opp i min stygge rotehylle også:) synes du skal være veldig fornøyd:)

Kaoskontroll sa...

Takk for det vennen!

Jeg har opplevd å gå på tryne før også, så helt nytt for meg er jo ikke dette. Jeg var faktisk 27 år (!!!) da jeg fikk diagnose utbrent etter å ha drevet rovdrift på meg selv i flere år. Og da tok det tid å bygge seg opp igjen da!
Denne gangen er det ikke så ille, for jeg har det bra... altså bortsett fra at jeg ikke får sove ... og at ingenting føles så bra likevel da. Hehe, jammen flink til å forklare meg! ;) Det jeg mener er at bare jeg får sove nå, så stikker det ikke dypere denne gangen.

Det kan være en utfordring å leve med helseproblemer, og jeg kjenner meg godt igjen i at mye "unormalt" blir normalt. For det er ganske normalt for meg å slite med søvnen (grunnet Graves sykdom), og det blir først et problem når jeg får tilnærmet ingen søvn i hele tatt over lengre tid. Ellers er det bare gode dager, greie dager eller litt slitsomme dager... og det kan man godt leve med!

Jeg synes du hadde fått det fint til jeg! Tror jeg skal gjøre det samme på mitt vaskerom. En annen dag! *gjesp* ;)

Klem

Huldra sa...

Gjenbruk og redesign er gull, og her ble det bra organisatorisk. :)

Driver og vrir og vrenger selv i forhold til vaskemidler, og har lyst på flasker. Brukte vinkaraffler før, men Råtassen syntes det var tullball, så da fjernet jeg de. Det var disse mannfolka og nesa opp i interiøret da.. ;) Blir det ikke mye gris med glass? -eller.. det blir det jo åkke som. Tenker litt høyt nå, men gi meg gjerne en tilbakemelding om hvordan det fungerer. Lekkert ble det! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...