3. feb. 2011

NIB - Februarutfordring

Ikke store greiene, men hva skal man gjøre da med en sånn utfordring når man er en kronisk rotekopp som hater rot? Huffameg, ille denne situasjonen min altså!

ja ja... her er i alle fall mitt bidrag som jeg syns jeg var både lur som kom på og ikke minst tøff i trynet som tørr å legge det ut i en interiørutfordring! So... here I go!

Chili på glass har vel alle sett før, men konditorfargene og oppvasktablettene? Hæ? Ja... i know..... *applaus*

Men seriøst... jeg hater emballasjen fra tablettene og leter ALLTID etter konditorfarvene... eller gjør om den setningen til preteritum for jeg gjør jo ingen av delene lenger... det har jo løst seg! Som Timbuktu synger: "Det gjør det alltid" ;)

Hei og hopp!

For anledningen pyntet med hjemmelaget lyslykt :) hehe

3 kommentarer:

Merete sa...

Mange ganger kan det enkle være det beste :)

Alt det vakre som er til
alt som man føler glede ved
for der er jeg ydmyk å bøyer kne.

Ha ei hjertelig helg med dine :-)

InstatreffNorge sa...

Elsker å oppbevare ting på glass, helst Norgesglass:)

Flott bidrag, masse lykke til:)

Klem Lise

Huldra sa...

Du blir jo riktig så organisatorisk du nå! Very good very nice. Fine bilder, og herlig lykt. Ønsker deg masse lykke til! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...