25. feb. 2011

I am the queen of F****** everything! :) Og et par utfordringer :)

Den skjønne Hulder fra de dype Vestfoldske skoger har gitt meg en award!!! Og denne liker jeg godt! Og syns det er stooooooor stas at jeg faktisk får en award som denne!

Huldra skriver dette som årsak t il at hun velger å gi den til meg:
"Noen ganger finner man en tvillingsjel- selv i blogglandia. Trollmora og jeg har en del felles, både i forhold til interiørstil, skrivelyst, menneskerettigheter, kroppslige utfordringer, og en hel del annet vil jeg tro. Gå inn og se på etikettene hennes, så ser du dette er en kvinne som bryr seg Om. Du fortjener den rett og slett fordi du er den du er. :)"

Dette skulle hun ha bare 500 kroner og en stor stratos for å skrive, så det syns jeg var ganske billig ;) hihihihi....

Uansett, awarden bærer med seg en oppgave om å fortelle litt mer om seg selv, og det skal jeg gjøre. Hun ga meg også en utfordring med å skrive 4 ting ditt og datt. Kommer under :)


Jeg velger å tolke denne oppgaven med å fortelle hva jeg fatisk er QUEEN OF:

Jeg er dronningen av:

1) Å forelske meg i interiørting som jeg , når jeg får dem i hus, ikke finner nytten av!
2) Å kjenne dyna sitte fast på kroppen om morgenen
3) Å tråkke i salaten å snakke åpent om tabubelagte tema!
4) Å bruke ironi både i skriftlig og muntlig form!
5) Å spise alt det jeg overhode ikke burde spise!
6) Å føle meg liten og overflødig
7) Å bli rørt over å få awarder og annen oppmerksomhet :)
8) Å skjemme bort en voksen mann til de grader at han ikke engang lager sin egen te :)
9) Å ta på meg utfordringer! (Også jfr punkt 8)
10) Å havne i politiske diskusjoner med FRP`ere! :) Artiiiiii!!!!!!

Så... det er det jeg er dronning av! Forøvrig kaller mellomtrollet meg for Dronning..... hihi... og det er det jo IKKE jeg som har lært han! (Jfr pkt 4) hihi



Så over til 4 ting-utfordringen. Denne fikk jeg både fra Huldra og Romantikk takk, so here I go! :

4 ting jeg har gjort i dag:
Badet og stelt 2 småtroll
Laget 4 måltid (og klokken er bare 15)
Organisert informasjonsflyt mellom familie og sykehus (morfar er syk)
Snakket på tlf med en venninde som er innlagt på sykehus grunnet en vanskelig livssituasjon

4 ting på ønskelisten min:
At skillet mellom religioner viskes ut i litt større fart
At mine kjære holder seg fri for alvorlige sykdommer
En lettere hverdag for meg selv (ifm mitt sykdomsbilde)
At min skjebne snart sender noen lyse og lette dager og uker så vi kan bygge oss opp mot nye stormer :)

4 ting jeg liker dårlig:
Ignoranse
Skylapper
Sport (Måtte kopiere denne kjære Huldra :) )
Etablerte kulturelle ødeleggende "sannheter"

Så skal jeg gi denne til 4 nye... Jeg skulle gjerne ha gitt den til min tvillingsjel i blogglandia, Huldra, men i og med at hun har gitt den til meg nettopp så ville jo det bare være litt sånn.... rart, så jeg får nøye meg med å takke til "han på blåloftet" for å ha send meg Huldra her i blogglandia og for hennes måte å være der hun bør være akkurat når det passer best :) You`re simply the best! :)

Jeg gir award og utfordringen videre til:

Elisabeth

Sissel

Malingsdamene

Fru Villa Kaos

Dette er damer som jeg beundrer og ser opp til på hver sine måter og jeg leser bloggene deres hver eneste dag......! Alle er verdt både besøk og at dere følger dem! De er stoooooooooooooore damer på hver sin måte :)

Ja.... så da må jeg si meg fornøyd med både å ha fått award og utfordring! Tusen takk til dere begge for å ha tenkt på meg :)

Nå skal jeg gå å tenne lys for min kjære morfar som havnet på sykehus i dag. Noen ganger får vi hint om hvor høyt vi elsker noen andre... det har jeg fått i dag.

Ha en deilig dag småpiker.

13 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Gratulerer med awarden:)de er alltid hyggelige å få

Huldra sa...

Takk for kronene og stratosen! Hehe.. ;) Nå nei du.. Trenger nok ingen lønn eller belønning for å skrive godt om deg. Du er bare herlig, og jeg ser jo nok en gang at det var helt riktig å sende denne din vei. Knallbra tatt! =D
Måtte jo glise litt da du hadde "kopiert" sport som en av dine blæh- ting. Da har vi nok en ting felles. Tror vi hadde kost oss godt sammen med en real skravletid jeg. Kjente nemlig igjen dyneklistringen også, så jeg tror det ligger noe likt i de derre kroppslige utfordringene også. En ting som er veldig ulikt, er måten du skjemmer bort gemalen på. Der vokter jeg meg vel, for jeg har tråkket i de snarene i tidligere forhold, og krever litt mer stell og god behandling denne gangen. Er jo dronninger må vite! ;P

Tenner lys sammen med deg i kveld, for her er det også et kjært familiemedlem som utfordres med sykdom. Det blir lange og tunge måneder fremover, men vi får holde motet oppe, være tilstede, og virkelig sette pris på de vi er glad i på måten vi gjør det på best.

Stooor klem på veien fra Huldra :)

Unknown sa...

Gratulera så masse med velfortjent award :o)
Artig å sjå at den awarden e begynt å leve sitt eget liv :o)

Fanatstisk flott tolkning, som traff meg rett i hjerta...

Sende varme tanker te deg og dine, særlig bestefaren din.

Maleriet fargehandel sa...

TØFT! Jeg tar`n!!! På søndag.... ;) Har en etterlengtet lørdagsfri og skal range på bygda ;P

Ho ho.

God helg fra Heidi

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fniser over "500 kroner og en stor Stratos". Helt min form for humor.

Takk for utmerkelsen, jeg er jo også ganske dronningaktig da.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer med velfortjent award, sender deg noen varme tanker og ønsker også noen lette lyse dager, uker, måneder, år for deg og oss andre som kunne trenge et pusterom. Selv nyter jeg nå noen etterlengtede fridager med gutten min på tur, og håper det er det som skal til for å klare oss gjennom våren :) *♥*

Daisys home sa...

Føler meg beæret over å få denne og alle de fine ord ifra deg, Tusen takk ! Håper jeg får " ånden" over meg og tar den etter hvert..
Håper at det går bra med morfaren din fremover.
Klem og ønske om en flott fredagskveld til deg og dine, Sissel

VillaVårfrubakken sa...

Grattis med award, å det er slik du er ja...hi, hi. Ha en fin helg...klem

Kaoskontroll sa...

Tuuusen takk for det vennen! :)

Ikke kjekt å høre at du står midt i noen utfordringer nå. Håper det ordner seg!

Stor klem

salige lavendel sa...

Koselig å lese svarene dine - og jeg håper du får de lyse lette dagene du ønsker deg!! En skyfri himmel er ikke for mye å ønske seg det...synges det jo i en sang. Ang. chili i varm sjokolade, så drikker jeg ofte det. Synes det er kjempegodt. Men ingefær gjorde smaken enda litt mer spennende synes jeg, tror kanskje det er hintet av citrus som gjorde susen??Eller kanskje bare det er forandringen som fryder. Kos deg med kvelden som snart er forbi.

Pia sa...

Grattis med awards. Du slapp billig unna, jeg må ofte ut med firesifra beløp. Men det er jo verdt det;)
Gøy å få vite mer om deg!

Lissie sa...

Gratulerer med awarden! :)

Ellen sa...

Heisann Trollmor!
Kan du sende meg en email på
emidtfjeld@gmail.com?
Da tar vi detaljene i tapethandelen pr email:)

Ha en fin søndag, hilsen
Ellen Andregasellen
(Gasellenes tapetshop:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...