8. feb. 2011

Giveaway-POESI :-)

Hva skal jeg gi i min GivvEvvei
Hva er det nå jeg skal gi til deg?
En pose med godt
eller noe mer rått?
Hva kan være som passer seg?


Jeg tenker og tenker til jeg blir sur
Retrostoffer eller no i den dur?
En engel på snei
Som titter på deg?
Den ideen var kanskje littergrann lur?

Jeg skulle gjerne sendt en peon
Men må da ha støtte i halsen på`n
For han blir så slapp
Når han må i papp
Nei, huff, jeg gjør det ikke sånn

Her kommer så en smakebit
Av hva jeg skal sende hit og dit
Fra fortid og himmel
Jeg blir nå helt svimmel
Nå får jeg nok hvile meg litt!

En smakebit herfra... Fra det grønne retrotøyet i midten der eller annet om ønskelig... fra bunken altså

En englevinge på sten

Så... damer.... det jeg har planlagt så lang er å gi 3 premier/gaver i min GIVEAWAY 

1 retropakke
1 vintage/nostalgisk pakke
1 TROLLMORpakke

Så gjør vi det sånn..... at den som får førstetrekningen får velge pakke først... den som får andre nummer to og den siste ... ja... til sist :) hihi

Jeg har bare kommet på disse to tingene enda, men i dag har jeg shoppet litt så det spørs om jeg ikke kommer til å tilføye endel i pakkene altså hihi... den som har levver får se :)

Ha en småvudunerlig aften, å itj å færra me fark!

Husk å skriv deg opp på min GIVEAWAY da...!!!


10 kommentarer:

Tovepia sa...

Så herlig det er,
at jeg er med her!
For dette var flott,
eventyrlig, kort og godt!
Kos deg i kveld
hilsen meg selv;)

Shy sa...

Flink dikter du! Leiger deg til konfirmasjonen, hehe ;)
Spennande pakker!

VillaVårfrubakken sa...

Du er så rå,
en av de få,
skriver om alt,
søtt, surt og salt..

Hi, hi....klem fra meg

Anonym sa...

Hihihi,så flink du er til
å dikte.
Ha en fin kveld.
Klem.

Maleriet fargehandel sa...

Takk for deeeeeet :D Lille diktetroll.

:)

Unknown sa...

Hærlig dikt :o)

Blir spennande med disse premiene dine ;o)
Lykke te te meg!

Anonym sa...

Du skriver så bra, herlig dikt.
Spennende pakker.
Ha en fortsatt fin tirsdagskveld.
Klem Mio

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja send gjerne hit, ikke dit. ☺

Kaoskontroll sa...

Hehe... tenkte jeg skulle ha en give away snart jeg også, men kommmer nok til å gjøre det enkelt for meg og bare kjøpe noe. :) Må melde meg på din også... *huske*

Går dessverre ikke så bra her som jeg håpet, da jeg letter gikk hjem med de hvite små... for de virker ikke på meg. :( Har kun slumret litt på morgenkvisten, og derfor har jeg så absolutt ikke fått tatt meg inn igjen. Var på jobb i går, men fikk kommentert fra mange at jeg liksom ikke var tilstede og ikke så bra ut. :(
I dag er jeg hjemme igjen. Med dårlig samvittighet og følelsen av at jeg burde kunne ta meg sammen. Men jeg orker ikke! Så slik er ståa nå.

Klem

Huldra sa...

Du er bare herlig.. Deilig med smil før leggetid (etter å ha hengt opp klær og luftet bikkjene), og denne var bare fiiin. =D
Blir spennende å se hva du velger etterhvert. Har jo bladd meg nedover og sett nostalgipakken. Lekkert! :)

er helt enig i interiørinnlegget også. Synes det er flott å se alle de forskjellige stilene som finnes, men velger jo selv hva som havner i hus. Jeg kan se meg grønn på både hvitt, retro, industrielt osv., og plukker vel egentlig selv litt av alt. En egen stil med personlighet er det jo vanligvis hos alle uansett, for ingen hjem er like. Hurra for forskjellene, og at man har lov til å gjøre som man vil. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...