15. feb. 2011

Retro-pakken er klar!! :-) *GIVEAWAY*

Ja, da er Retropakken ferdig sammensatt og den syns jeg faktisk var litt vanskelig, for jeg har ikke så mye retro-peiling... noe denne pakken også da bærer littegranne preg av hihi... men her er den altså:
1 bit med retrotøy
1 pakke med WALLSTICKERS med 2 ugler og gren for dem å sitte på :)
Fotpleie. Scrub og Lotion. (Hva dette har med retro å gjøre hopper vi rett og slett over hihi)


Sånn ser wallstickeren ut men kan settes sammen som man vil
 Så da er det bare å løøøøpe å skrive seg på min Giveaway som jeg trekker på bursdagen min, 22 februar!

8 kommentarer:

Bird on a wire sa...

Jeg er med! De uglene er kjempesøte. Kunne passe akkurat inn på mitt etterhvert nye kjøkken :)

Vedr. kjøkkenet - jeg skal legge inn en ordentlig økonomisk oversikt når kjøkkenet er klart, så kan du se hvordan jeg har handlet.

Tovepia sa...

Herlig gave, retro eller ikke, hva vet jeg:O)

Nyt ettermiddagen, jeg skal på 2- årsdag til prinsen;)

Klem fra meg;)

Shy sa...

Flotte premier du lagar til :)

VillaVårfrubakken sa...

Herlige ugler uhu. Så heldig du var som fikk kamera...skjønner lykken.

Ha en herlig kveld...klem fra Mona

Hos Jorunn sa...

Jeg vil også gjerne være med, uglene var tøffe!

Gratulerer så masse med nytt kamera, du kommer til å ble kjempefornøyd med det!!

Ønsker deg en flott uke, klem fra Jorunn

Pia sa...

Kule ugler!

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Huldra sa...

Så fine uglebugler! Røffe premier du setter sammen. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...