25. feb. 2011

Jeg fant denne inne hos JA(vel)NET :) Og velger å blogge denne jeg også.... :) Og oppfordrer deg til å gjøre det samme! :)


Jeg vil:
Elske med hele mitt indre og heller tape enn å ikke tørre å elske for å være redd for å tape.  


Jeg har:
Endelig fått satt meg ned med en kopp te!

Jeg er ikke:
Ensom

Jeg synger:
Enhver form for sangbart materiale som måtte finne på å dukke opp i mitt hode! :)

Et dyr jeg minner om:
En dyr kåpe ;)

Jeg liker:
Egentlig det aller meste som er mulig å spise...

Ja ja... litt om meg :)

Ta utfordringen og skriv svar på spørsmålene... de må begynne med forbokstaven i navnet ditt! :)

Lykke til!




1 kommentar:

Hegeslilleboble sa...

Koselig. Har nettopp tatt den jeg også, ganske greit sånn innimellom andre bloggeting:). Ønsker deg en fin helg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...